FANDOM

175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Tajio (タジオ) - początkujący kucharz pracujący na okręcie marynarki.

Wygląd

Tajio jest niskim dzieckiem o średniej długości blado czerwonych włosach i czarnych oczach. Na jego twarzy są widoczne dziecinne piegi i dość duże brwi. Nosi typowy dla kucharzy marynarki strój. Składa się on z białej koszuli z fartuchem na jej lewym rękawie jest znak marynarki. Kołnierz tego stroju jest przepasany niebieską chustą. Posiada także ciemno niebieskie spodnie i czarne buty. Tajio nosi dosyć duże okrągłe okulary.

Osobowość

Tajio był trochę niezdarny i bojaźliwy. Bał się, że nie uda mu się ugotować Curry, ale przy pomocy Sanji'ego odzyskał wiarę w siebie. Podobnie jak kucharz słomianych kapeluszy, Tajio wierzy, że istnieje All Blue.

Fabuła

Akt Po Alabaście

Robin Saves Tajio

Robin ratująca chłopca

Tajio rozlał curry przygotowane na ważny zjazd oficerów marynarki. Kucharze kazali mu ugotować nowy. Gdy chłopiec stał na pokładzie statku z mgły wyłoniła się Going Merry. Tajio tak się wystraszył, że prawie wpadł do wody. Uratowała go Nico Robin. Chłopiec przeraził się piratów ale opowiedział im swoją historię.
Tajio No Hat

Tajio bez kapelusza

Sanji postanowił pomóc kucharzowi. Z pomocą Luffiego dostali się na statek. Sanji za pomocą małych ruchów i błahych czynności przekazywał młodemu chłopakowi przepis na curry. Sanjemu chodził o to, by chłopak sobie sam przypomniał przepis bez niczyjej pomocy. Gdy zupa była gotowa piraci pożegnali się z Tajio. Gdy piraci opuszczali pokład marynarki, Sanji powiedział jemu, że on także wieży że istnieje All Blue.

Jakiś czas później oficerowie po zjedzonym curry oznajmili że jest ono wyborne. Chłopiec spojrzał za okno i ujrzał znikający we mgle statek Luffiego. Młody chłopak postanowił zostać tak dobrym kucharzem jak Sanji.

Umiejętności

Umiejętności Tajio nie są do końca znane. Możemy wywnioskować, że potrafi sprawnie obsługiwać kuchnią i gotować.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki