FANDOM

175px-Luffychibi.png

Sztuczny Diabelski Owoc (人造悪魔の実 Jinzō Akuma no Mi) to rodzaj Diabelskim Owocem który został stworzony w ośrodkach badawczych niezależnych odmiana zostało tworzone przez Dr. Vegapunka oraz odmiana SMILE przez Sojusz Caesara Clowna i Donquixote Doflamingo. Jak dotąd jedynie można produkować Owoce typu Zoan.

Wygląd

Sztuczny Diabelski Owoc ma kształt jabłka z długą zwijającą się łodygą. Jest raczej mały w porównaniu do innych diabelskich owoców, wygląda także inaczej od normalnych, wirujące wzorki zostały zamienione w pierścienie. Nieudany Owoc Vegapunka jest fioletowego koloru z długą zwijającą się czarną łodygą oraz posiada też zielone wzorkami pierścieni. A Smile Ceasara są czerwone z lekko większymi żółto-pomarańczowymi wzorkami pierścieni z krótką brązową łodygą.

W przeciwieństwie do naturalnych diabelskich owoców ten nie posiada obrzydliwego smaku, który można by opisać jako truciznę, Momonosuke zjadł cały owoc jednym kęsem.

Rodzaje

Ciekawostki

  • Sztuczny Owoc Vegapunka jest pierwszym Diabelskim Owocem stworzonym przez człowieka, który został pokazany w serii One Piece.
  • Ze względu na pełną formę zwierzęta Momonosuke jest podobny w kształcie do węgorza, Luffy żartobliwie uważa że ten diabelski owoc pozwala użytkownikowi zmienić się w węgorza, a nie w smoka.
  • Po raz pierwszy SMILE został wspomniany w rozmowie Doflamingo z Disco.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki