Fandom

One Piece Wiki

Surume

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Surume to kraken, który mieszka w najgłębszych częściach oceanu, zniewolony niegdyś przez Nowych Piratów Ryboludzi, ale później stał się zwierzakiem Luffy'ego, który nadał mu jego imię.

Wygląd

Surume to wielka pomarańczowa (żółto-pomarańczowa w anime) ośmiornica. Jest tak wielka że bez problemu umieściła statek Słomianych na swojej głowie i podróżowała z nim, bez większych problemów, jest także większa od Wadatsumi. W przeciwieństwie do zwykłych ośmiornic, głowa Surume jest podobna do głowy żółwia. Kraken posiada także wiele macek, conajmniej 18.

Początkowo surume wyglądał bardzo groźnie, ale po oswojeniu przez Luffy'ego, często się uśmiecha i  nie wygląda już jak potwór.

Osobowość

Surume to legendarny potwór, siejący postrach wśród żeglarzy. Będąc pod naciskiem piratów ryboludzi, był on wrogo nastawiony i atakował wściekle.

Kiedy zaprzyjaźnił się z Luffy'm, okazał się być niezwykle przyjacielskim zwierzakiem. Jest też bardzo oddany i wierny - Hody groził, że zabije brata krakena, więc ten był mu posłuszny, ale tylko do czasu, kiedy Słomkowy obiecał ochronić brata Surume.

Historia

Fabuła

Główne Walki

Ciekawostki

  • Surume w języku Japońskim oznacza suszoną kałamarnice.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki