FANDOM

175px-Luffychibi.png

Ciach-CiachowocDiabelski Owoc typu Paramecia pozwalający władającemu na zmianę swojego ciała w stalowe ostrze, którym może atakować wrogów, sprawiając tym samym, że osoba ta staje się Człowiekiem-Ostrzem (全身刃物人間 Zenshin Hamono Ningen). Został zjedzony przez Daz Bonesa znanego szerzej pod swoim pseudonimem z Baroque Works jako Mr. 1.

Po raz pierwszy moce owocu zostały pokazane, gdy Daz przeciął ścianę, w którą miał trafić po tym, jak został kopnięty przez Mr. 2. Pełnia mocy owocu została pokazana podczas walki Bonesa i Zoro.

Etymologia

  • Supa supa to dźwięk wydawany przez nóż podczas cięcia; różni się od bara tym, że bara to dźwięk, który nóż wydaje po uderzeniu.

Mocne i słabe strony

Ciało osoby, która spożyła ten owoc twardnieje. Jego twardość jest porównywana do stali. Oprócz tego użytkownik owocu może tworzyć ostrza na całym swoim ciele. Posiada standardowe słabości Diabelskiego owocu.

Zastosowanie

Techniki

Ciekawostki

  • Podczas ucieczki z Impel Down animacja jego zmienionych rąk została zmieniona; palce całkowicie zmieniły się w ostrza.
  • Cieach-Ciachowoc jest podobny do Noż-Nożycowocu i Buki Buki no Mi, ponieważ te trzy Owoce pozwalają na zmianę ciała w ostrze. Jednak porównany z Buki Buki no Mi, ten owoc postrzegany jest jako słabszy.

Nawigacja