Fandom

One Piece Wiki

Sui Sui no Mi

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Sui Sui no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia. Pozwala on władającemu na pływanie w każdej substancji, nawet w ziemi czy w podłodze. "Suisui" to japońska onomatopeja od poruszania się płynnie lub pływania. Owoc ten został zjedzony przez Senor Pink'a.

Mocne i słabe strony

Główną umiejętnością Sui Sui no Mi jest pozwolenie władającemu na pływanie w każdej substancji, nawet w solidnej ziemi, jakby była wodą.

Owoc ten nie posiada żadnych szczególnych słabości oprócz standardowych słabości Diabelskich Owoców, w tym niemożności pływania w wodzie.

Zastosowanie

Senor Pink używa swych umiejętności do pływania w ziemi i zakradania się za przeciwnika, co pozwala mu na zaatakowanie wroga z zaskoczenia. Moc ta także świetnie sprawdza się do ucieczki, jednak Senor Pink nigdy nie korzystał z tej opcji twierdząc, że zhańbiło by to jego dumę.

Ciekawostki

  • Jak na ironię, Diabelski Owoc pozwalający na pływanie w każdej substancji wciąż nie pozwala na pływanie w wodzie.
  • Senor Pink zjadł owoc przed trzydziestką, bo już w tym wieku używał tych zdolności.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki