FANDOM

Sui Sui no Mi to Diabelski Owoc typu Paramecia. Pozwala on władającemu na pływanie w każdej substancji, nawet w ziemi czy w podłodze. "Suisui" to japońska onomatopeja od poruszania się płynnie lub pływania. Owoc ten został zjedzony przez Senor Pink'a.

Mocne i słabe strony

Główną umiejętnością Sui Sui no Mi jest pozwolenie władającemu na pływanie w każdej substancji, nawet w solidnej ziemi, jakby była wodą.

Owoc ten nie posiada żadnych szczególnych słabości oprócz standardowych słabości Diabelskich Owoców, w tym niemożności pływania w wodzie.

Zastosowanie

Senor Pink używa swych umiejętności do pływania w ziemi i zakradania się za przeciwnika, co pozwala mu na zaatakowanie wroga z zaskoczenia. Moc ta także świetnie sprawdza się do ucieczki, jednak Senor Pink nigdy nie korzystał z tej opcji twierdząc, że zhańbiło by to jego dumę.

Ciekawostki

  • Jak na ironię, Diabelski Owoc pozwalający na pływanie w każdej substancji wciąż nie pozwala na pływanie w wodzie.
  • Senor Pink zjadł owoc przed trzydziestką, bo już w tym wieku używał tych zdolności.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki