Fandom

One Piece Wiki

Sugar

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Sugar to wysokiej rangi członek Piratów Donquixote i Armii Trebola. Jest ona władającą mocy owocu Hobi Hobi no Mi.

Wygląd

Sugar wygląda na małą dziewczynkę, w rzeczywistości przestała się starzeć po zjedzeniu diabelskiego owocu, a było to co najmniej 10 lat przed Aktem Dressrosa. Ma seledynowe włosy i fioletowe oczy. Zawsze nosi biała sukienkę w błękitne kropki, monokl z różowym szkłem i pomarańczową oprawą oraz sandały. Podczas Aktu Dressrosa nosi ciemnoróżowy płaszcz z kapturem, na którym są przyszyte misiowe uszy oraz złota korona.

Galeria

Sugar Full Body.png
Całkowity wygląd Sugar.
Sugar at age 12 anime.png
Sugar w wieku 12 lat w anime.
Sugar's Manga Color Scheme.png
Schemat kolorów Sugar w mandze.
Sugar as an Adult.png
Sugar przedstawiona jako 22-letnia dorosła kobieta w SBS Tom 75.

Osobowość

Sugar jest lojalna wobec Doflaminga pomogła mu przejąć królestwo Dressrosy. Sugar jest bardzo okrutną osobą mimo iż wygląda jak dziecko tak naprawdę ma 22 lata. Podczas panowania Doflaminga na Dressrosie zamieniała wielu nieposłusznych obywateli w zabawki, które musiały niewolniczo pracować. To świadczy o jej nieczułości i chłodnym sercu. Mimo iż wie, że postępuje źle jest z tego dumna. Sugar wydaje się być mściwą osobą. Mimo wszystkich złych cech często zachowuje się dziecinnie, a czasami obojętnie na temat wydarzeń dziejących się wokół niej. Jest osobą przemądrzałą często krytykuje Trebola (jej ochroniarza) lub mu ubliża ten jednak nic sobie z tego nie robi. Ma słabość do winogron, które są najwyraźniej jej ulubionym jedzeniem. Często zjada je nabijając na palce. Sugar często wydaje się zirytowana kiedy ludzie uważają ją za słabą osobę ze względu na jej dziecięcy wygląd. Sugar jest jedną z najważniejszych osób w załodze Donquixote co wynika z tego, że jest szanowana przez Doflamingo.

Relacje

Piraci Donquixote

Sugar wydaje się być w bardzo dobrych stosunkach ze swoim kapitanem, siedzi obok niego na kanapie kiedy po raz pierwszy widzimy Baby 5 atakującą Doflamingo. Jest bardzo ważnym członkiem załogi, ponieważ utrzymuje wszystkich zamienionych w zabawki, w niewoli.

Historia

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Punk Hazard

Akt Dressrosa

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Sugar zaprezentowała znaczną szybkość nadążając nad atakami Tanttata, którzy są za szybcy dla ludzkiego oka. Poza tym wydaje się równie strachliwa co Perona, skoro straciła przytomność po zobaczeniu reakcji Usopp'a na super winogrono - tababasco.

Główna strona: Hobi Hobi no Mi

Zdobyła moc owocu Hobi Hobi no Mi dzięki czemu może zamieniać dotkniętych ludzi w zabawki i podpisując z nimi "kontrakt" zamieniać ich w niewolników słuchających każdego jej rozkazu. Po zamienieniu kogoś w zabawkę ofiara zostaje przez wszystkich zapomniana.

Moc owocu sprawia także, że władający przestaje się starzeć fizycznie.

Główne Walki

  • Sugar kontra Gnomy
  • Sugar kontra Nico Robin
  • Sugar kontra Usopp

Ciekawostki

  • W piątym rankingu popularności zajęła 39 miejsce.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki