FANDOM

Stronger jest koniem należacym do Doc Q.

Wygląd

Stronger jest biało niebieskim koniem z bardzo długimi nogami. Ma białą grzywę która obejmuje jego oczy nosi brązową uzdę

Osobowość

Stronger jest bardzo lojalny wobec swojego jeźdźca Doc Q. Tak samo jak jego właściciel Stronger jest bardzo słaby i wydaje się być schorowany.

Fabuła

Saga Niebiańska Wyspa

Akt Jaya

Stronger po raz pierwszy pojawia się w Mock Town, niesie on schorowanego Doc Q. Często sam nie daje sobie rady i opada z sił zrzucając swojego właściciela. Stronger tak jak cała załoga Czarnobrodego wypływa za piratami Słomianego Kapelusza lecz tratwa na której płynie zostaje zniszczona. Po tym incydencie Doc Q oraz Stronger usiłują utrzymać się na powierzchni.

Saga Water 7

Akt Po Enies Lobby

Stronger widziany był na wyspie Banaro podczas ataku Ace na Czarnobrodego niósł on Doc Q na swoim grzbiecie. Gdy Portagas D Ace zaatakował ich Doc Q spadł z grzbietu Strongera. Został ewakuowany przez Burgessa i Augura w bezpieczne miejsce. Następnie cała załoga obserwowała starcie Teacha i Ace.

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Stronger niosąc Doc Q na swoim grzbiecie wraz z resztą piratów Czarnobrodego pojawił się w Impel Down podczas zamieszek na poziomie 4. Po wymianie słów pomiędzy Czarnobrodym a Monkey D Luffym, Stronger został otruty wraz z resztą załogi przez Magellana. Później cała załoga zostaje uratowana przez byłego strażnika Shiliewa który podał im antidotum a następnie dołączył do załogi Czarnobrodego.

Akt Marineford

Stronger i jego właściciel Doc Q pojawiają się na platformie egzekucyjnej i oglądają wydarzenia, które rozwijają się na polu bitwy. On jak i cała załoga chcieli być świadkami śmierci Ace i Białobrodego. Po tym jak Białobrody umiera Stronger pomaga załodze przykryć jego ciało ciemna płachtą  i strzeże Czarnobrodego który pod nią się znajdował razem z martwym Białobrodym.  Po tym jak Czarnobrody pokazał swoją niesamowitą moc załoga Czarnobrodego zostaje zaatakowana przez falę uderzeniową stworzoną przez Sengoku który był w swojej formie złotego Buddy. Gdy Shanks przybywa na pole bitwy on jak i cała załoga Czarnobrody uciekają.

Akt Po Wojnie

Stronger razem z załogą Czarnobrodego znajduje się na jednej z wysp położonych w Nowym świecie. Marshall D Teach planuje by oddać Marynarce Jewelry Bonney w zamian za statek. Gdy na wyspie pojawia się Akainu, Czarnobrody i jego załoga uciekają zostawiając Jewerly Bonney na wyspie.

Moc i Umiejętności

Stronger jest bardzo słabym koniem. Dziwne jest to, że mimo swojego słabego ciała jest w stanie nosić Doc Q na swoim grzbiecie. On również był wystarczająco szybki, aby dostać się na pole bitwy razem z Doc Q na grzbiecie, kiedy załoga otrzymała rozkaz zabicia Białobrodego. Zdolności Strongera prawdopodobnie nie zostały w pełni ujawnione ponieważ Czarnobrody nie przyjmuje do załogi słabeuszów.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki