Fandom

One Piece Wiki

Stelly

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarz1 Udostępnij

Stelly jest adoptowanym przez rodzinę Sabo dzieckiem. Miał osiem lat w chwili jego wprowadzenia. pochodził on ze szlacheckiej rodziny o wyższym statusie niż rodzina Sabo. Obecnie ma 20 lat i jest królem Królestwa Goa i mężem królowej Sarie Nantokanette.

Wygląd

Stelly at Age 20.png

Stelly w wieku 20 lat

Mimo, że jest dwa lata młodszy od Sabo, w wspomnieniach byli tego samego wzrostu. Nosił białą koszulę z falbankami wzdłuż guzików, czerwoną muszkę, a spodnie podtrzymuje szelkami. Miał szerokie usta, płaski nos i włosy obcięte w miskę. Zazwyczaj był uśmiechnięty.

Jako dorosły, Stelly jest znacznie wyższy, ma koszulę z szarfą z tyłu i falbanką na ramionach oraz wysokim kołnierzem. Nadal ma tą samą fryzurę co w dzieciństwie.

Osobowość

Podobnie jak większość szlachty z Królestwa Goa, Stelly jest arogancką osobą , która nie dba o nikogo kto jest w niższym statusie od niego, odnosząc się do nich jak do śmieci. Rozciąga się na myśli Sabo jako "głupi" i "śmieć" z uwagi na to, co usłyszał od rodziców, wszystko od niechcenia, z pominięciem wszelkich manier i szacunku. Stelly posiada maniery i jest pobożny w stosunku do jego rodziców zastępczych. Nie jest osoba odważną wręcz płacze ze strachu. Stelly jest przeciwieństwem Sabo. Wydaje się być również inteligentny, przynajmniej tak sądzą jego nauczyciel i rodzice zastępczy i ze względy na jego wyższe urodzenie, ojciec Sabo, chce, aby był on jego spadkobiercą.

Jako dorosły Stelly nadal niemiły i nierzeczny do osób o niższym urodzeniu od niego i rozpieszczony, bo narzekał na swoje domy w Loguetown.

Historia

Stelly został adoptowany przez Outlooka Trzeciego ojciec ma wiele oczekiwań wobec niego. Gdy Sabo został sprowadzony z powrotem do domu przez ojca, Stelly wprowadza się do niego. Stelly później odwiedza Sabo w swoim pokoju mówiąc mu, że jeśli nie uda się mu go zastąpić, i tak stanie się jego następcą. Mówi także do Sabo, że miał szczęście jak diabli, bo gdyby pozostał w Gray Terminal, umarłby. Sabo chwyta koszulę Stelly'ego i mówi mu by powiedział mu wszystko. Stelly mówi Sabo o przyjeździe jednego ze Światowej Szlachty, że gdy wybuchnie pożar w Gray Terminal, królestwo będzie czyste od śmieci.

Jakiś czas przed obecnymi wydarzeniami Stelly został królem Królestwa Goa

Fabuła

Akt Totland

Ponieważ zbliża się czas Reverie Stelly i jego żona byli widziani w hotelu w Loguetown. Powiedział do żony, że ten hotel to nic specjalnego, bo oferuje tylko widok na szubienicę Gol D. Roger'a.

Ciekawostki

  • Stelly wydaje się być bardzo podobny do młodego Helmeppo. Obaj są tchórzami, mają taką samą fryzurę, są bardzo aroganccy i mają duże ego. Wiadomo, że Helmeppo się zmienił, nie wiadomo co się dzieje z Stelly'm.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki