Fandom

One Piece Wiki

Squard

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

"Pajęczy Wir" Squard to pirat z Nowego Świata, kapitan Piratów Pajęczego Wiru oraz jeden z sojuszników Piratów Białobrodego, który brał udział w Wojnie na Marineford.

Wygląd

Squad jest szczupłym, bladym i średniego wzrostu mężczyzną. Ma łysy czubek głowy a na tyle posiada długie, różowe faliste włosy. Ma ostre zęby i kwadratową twarz.

Squard nosi fioletową opaskę na czole pod którą znajduje się czarny tatuaż pająka ze spiralą. Nosi ciemnoszary, długi płaszcz posiadający cztery złote guziki i falbanki na rękawach takie jakie posiada Luffy po przeskoku. pod płaszczem nosi lżejszą białą koszulę z falbankami koło szyi do tego ciemno fioletowy szal. Spodnie są koloru czarnego z klamrami i guzikami z przodu. Jego buty są z wysokim obcasem a nad nimi znajdują się białe falbanki.

Osobowość

Squard jest osobą lojalną, przysiągł wierność wobec piratów Białobrodego i był gotów zaryzykować własne życie, aby uratować swojego przyjaciela, Portgás D. Ace. Squard szybko zaprzyjaźnił się z Płomienną pięścią. Jednak Squard ma tendencję do utrzymywania urazy z przeszłości. Rozwinął on nienawiść do Króla Piratów za zabicie swojej starej załogi, a ta nienawiść przedłużona została została na Ace gdy ten dowiedział się, że jest synem Rogera. Squard poczuł się zdradzony, kiedy dowiedział się wszystkiego, i ze względu na ten szok i nienawiści, admirał Akainu był w stanie łatwo oszukać Squarda by ten myślał, że Białobrody zamierza zdradzić swoich sojuszników. Gdy Białobrody powiedział, że głupotą jest winić dzieci za błędy rodziców Squard przekonał się do filozofii Edwarda Newgate.

Relacje

Gol D. Roger

Przed tym jak słynny Król Piratów został stracony (24 lata temu) Roger zabił wszystkich lojalnych członków załogi Squarda, którzy walczyli wiernie po stronie swojego kapitana. Squard po dziś dzień nienawidzi Króla Piratów.

Portagas D. Ace

Squard bardzo szybko zaprzyjaźnił się z młodym piratem jako, iż Ace należał do Piratów Białobrodego Squard miał z nim sojusz. Gdy dowiedział się, że Ace jest synem Gol D Rogera przeniósł winy ojca na niego. Twierdził, że Białobrody traktuje Ace szczególniej niż innych z jego załogi. Lecz Białobrody wpoił mu, że nie należy winić dziecko za grzechy rodziców i powiedział, że Squard jest dla niego jak każdy jego syn po czym ten rozpłakał się.

Edward Newgate (Białobrody)

Po przegranej Squarda z Gol D Rogerem został przygarnięty przez Białobrodego, który traktował go jak syna, i uratował go od samotności. Dla Squarda Białobrody był jak ojciec.

Histroia

Przed egzekucją Gol D Rogera ten rozbił i zabił załogę Squarda. To doprowadziło, że Squard intensywnie nienawidził Króla Piratów. Jakiś czas później Squad został przygarnięty przez Białobrodego i stał się wrogiem Rogera. Squard zaprzyjaźnił się z Ace, lecz nie wiedział, że jest on synem Gol D Rogera.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Squard i jego załoga na początku są widziani, wraz z flotą 42 innych załóg piratów, sprzymierzonych z Białobrodym, by odbić Ace. Kiedy Białobrody zmienił strategię by uratować Ace próbował skontaktować się z Squardem by on poprowadził sojuszników do ataku na okręty Marine, Squard jednak znikną.

Squard Stabs Whitebeard.png

Squard przebija pierś Białobrodego

Na statku Białobrodego, Squard przeprasza Edwarda Newgate za to, że go nie było w czasie gdy ten go potrzebował. Białobrody zapowiada, że powinni połączyć siły i przyłączyć się do walki, Squard przysięga wierność Białobrodemu i, że będzie dalej walczyć po jego stronie. Jednak, ku zaskoczeniu Squard wbija ostrze w pierś Białobrodego.

Marco natychmiast atakuje go i domaga się powodu dlaczego Squard zaatakował Białobrodego. Squard twierdzi, że Białobrody zdradził go dwa razy pierwszy był, kiedy nie powiedział mu, że Ace był synem Gol D. Roger, Druga, że sprzedał jego sojuszników dla Marine by wykupić Ace.

Whitebeard Forgives Squard.png

Edward newgate przytula Squarda

Admirał Akainu w rzeczywistości poprzez rozkaz Sengoku oszukał Squarda. Używając szoku wyjawiając mu, że Ace był synem Gol D Rogera którego Squard tak nienawidzi. Białobrody jednak zamiast zabić Squarda uścisną go nazywając go Głupim synem. Powiedział mu, że Squard jest dla niego tak samo ważny jak każdy z załogi po czym ten rozpłakał się. Marco widząc szlochającego Squarda powiedział mu by odkupił się pomagając walczyć.

Po tym jak Ace został uratowany przez Luffy'ego i Galdino, Squard twierdzi, że nie odkupił jeszcze swoich win postanawia poświęcić się by piraci Białobrodego mogli uciec. Lecz ku jego zdziwieniu Edward Newgate zatrzymuje go i mówi, że syn nie powinien umrzeć przed ojcem. Białobordy twierdzi, że Squard nie powinien być tak pewny siebie ponieważ jego ukłucie Białobrodego w ogóle nie boli.

Następnie gdy załoga Czarnobrodego zabija Białobrodego Squard rozpłakał się.

Akt Po Wojnie

Squard razem z załogą Białobrodego, uczestniczyli w pogrzebie Ace i Białobrodego w nieznanym miejscu, gdzieś w Nowym Świecie.

Moc i Umiejętności

Squardowi udało się zdobyć reputację w Nowym Świecie, i udało się sprzymierzyć z Białobrodym. Jego siła i umiejętność jako kapitan wydaje się być szanowana przez Białobrodego. Squard był pierwszym wyborem Białobrodego by poprowadzić kontratak przeciwko Marine więc prawdopodobnie nie jest byle kim.

Squard jest szermierzem dzierży normalnej wielkości katanę. Squardowi udało się uzyskać jeden niespodziewany atak na Białobrodym wykorzystując jego zaufanie co by było niemożliwe dla zwykłego pirata. Marco jednak twierdzi, że Białobrody mógł łatwo uniknąć tego ataku lecz dał się dźgnąć. Ponadto Squard nie doznał żadnych obrażeń podczas wojny nie wiemy czy potrafi kontrolować haki lecz jak na pirata szanowanego przez Białobrodego powinien.

Walki

  • Piraci Pajęczego Wiru kontra Piraci Rogera (nie pokazano)
  • Wojna Szczytów
    • Squard kontra Oficerowie Marynarki
    • Squard kontra Admirał Akainu (przed transakcją)
    • Squard kontra Edward Newgate (tymczasowa zdrada)
    • Squard kontra Marco (tymczasowa zdrada)
    • Squard kontra Oficerowie Marynarki

Różnice między mangą i anime

  • W mandze nie było pokazanej sceny która ma miejsce po tym jak Roger ubił załogę Squarda ten upijał się w barze i wołał do Rogera wpadając w napady złości i powodując ogromne szkody.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki