Fandom

One Piece Wiki

Splash i Splatter

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Splash i Splatter są bliźniakami Okama, piratami, którzy znajdują się na Wyspie Ryboludzi. Oboje dobrowolnie oddali krew Sanji'emu, który umierał z powodu jej utraty.

Wygląd

Oboje są umięśnieni i mają przesadzone męskie rysy twarzy, pokryte nadmierną ilością makijażu. Ich brwi są dość gęste i rozczochrane, a włosy zaczesane do góry. Noszą na sobie koszulki z marki Criminal. Jeden z nich nosi ją w kolorze różowym i ma brązowe włosy, również brwi. Drugi natomiast nosi białą i ma blond włosy. w Gigant Battle 2 noszą purpurowy i żółty.

Osobowość

Splash i Splatter działają bardzo zniewieściale, tak jak każdy Okama. Wydaje się, że chwalą się swoimi ciałami, pokazując swoje mięśnie. Wydają się być miłymi ludźmi, tak chętnie oddając duże ilości krwi, aby uratować koledze życie. Kończą wszystkie swoje zdania słowem "głupi", naśladując "kobiecy ton" używany w mowie.

Fabuła

Saga Wyspa Ryboludzi

Akt Wyspa Ryboludzi

Najwidoczniej przebywają na Wyspie Ryboludzi już dłuższy czas, ponieważ po przybyciu Słomkowych Kapeluszy od Keimi stwierdzili, że Luffy i jego załoga są pierwszymi gośćmi od dłuższego czasu. Inną wskazówką na to, że przebywają na wyspie od dawna jest to, że Splash i Splatter nie są pod szponami Piratów Nowych Ryboludzi, kiedy Gyoro i jego załoga nie mieli tyle szczęścia.

Kiedy Sanji cierpi od krytycznej utraty krwi, wolontariusze Splash i Splatter zaoferowali się oddać krew dla niego. Kiedy Sanji odzyskuje przytomność, dwaj Okama ujawniają mu się, ku przerażeniu kucharza.

Różnice w Anime i Mandze

Splash & Splatter.png

Splash i Splatter ubrani w stroje pielęgniarek.

W anime pojawiają się ponownie podczas sceny, gdy Sanji zaczyna fantazjować o Nami i Robin, przez co traci coraz więcej krwi. Chopper wzywa Splash'a i Splatter'a, którzy pojawiają się w krótkich, różowych uniformach pielęgniarek i próbują go leczyć. Sanji wpada w panikę widząc ich co oczywiście uniemożliwia mu wyobrażanie sobie różnych scen, dzięki czemu nie występują krwotoki z nosa.

Ciekawostki

  • Oboje mają grupy krwi S RH-.
  • Mają swój epizod w Mermaid Cove, etapie gry Gigant Battle 2.

Odnośniki zewnętrzne

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki