Fandom

One Piece Wiki

Spartan

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Spartan to gladiator Koloseum Corridy. Chciał wziąć również udział w turnieje w walce o Mera Mera no Mi, ale został wyeliminowany przez Luffy'ego.

Wygląd

Spartan jest wielkim muskularnym mężczyzną ma długie kędzierzawe czarne włosy oraz bliznę biegnącą wzdłuż jego tułowia aż do szyi. Ubrany jest w czarne majtki, pomarańczowy paludamentum, czarne buty oraz parą mankietów z kolcami na ręce.

Galeria

Spartan Portrait.png
Zbliżenie na twarz Spartana.
Spartan Full Body.png
Pełny widok wyglądu Spartana.

Osobowość

Spartan jest bardzo agresywnym człowiekiem nienawidzi słabeuszy. Często ocenia kogoś po jego wyglądzie (Luffy). Nie waha się użyć siły, zastraszać innych. Jest bardzo okrutnym człowiekiem (prześladował Rebeccę w przeszłości).

Historia

Z przeszłości Spartana wiemy, że wygrał comiesięczny turniej w Koloseum Corrida aż pięćdziesiąt jeden razy. Wiemy również, że zastraszał Rebecce od czasu do czasu.

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Moc i umiejętności

Spartan był w stanie wygrać 51 razy turniej bojowy. Jest bardzo silny oraz co dziwne wydaje się być inteligentny, ponieważ jako jedna z kilku osób rozpoznała fałszywą brodę Luffy'ego. Mimo swojej siły nie miał najmniejszych szans w starciu z Luffym.

Walki

Ciekawostki

  • Jego imię pochodzi od greckiego miasta - Sparta.
  • W mandze nie zostało ukazane w którym bloku Battle Royale miał walczyć, jednak w anime była ukazana scena gdzie pokazano, że miał walczyć w bloku D.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki