FANDOM

175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem.

Sojusz Srebrnych Piratów - jest niekanonicznym sojuszem różnych załóg pirackich. Są głównymi antagonistami fillerowego Aktu Silver Mine. Ich kapitan Bill wykorzystywał swoich podwładnych, aby zbierali dla niego skarby i nagrody, a ci którzy okazali się z czasem nieprzydatni byli eliminowani. Po śmierci Billa oraz pokonaniu czołowych członków organizacji status pozostałych piratów pozostaje nieznany.

Bandera PirackaEdytuj

Bandera piracka sojuszu jest ukazana w bazie głównej organizacji na Silver Mine, oraz w komnacie tronowej Billa. Sama bandera jest koloru niebieskiego, z widocznym srebrnym znakiem "S" oraz skrzyżowanymi piszczelami i czaszką kształtem przypominającą twarz i wygląd kapitana Billa. Niektórzy z członków sojuszu, w tym także sam Bill nosi wytatuowaną Banderę Załogi na ramieniu.

Członkowie ZałogiEdytuj

Sojusz składa się z bliżej nieokreślonej liczby pomniejszych załóg pirackich pod wodzą jednego kapitana. Do owej grupy zaliczali się ocaleni z załogi Słodkich Piratów, którzy podążali za misją Billa. Można powiedzieć, że sojusz liczy co najmniej kilkadziesiąt osób. Później Słodcy Piraci opuszczają sojusz, a najważniejsi członkowie organizacji zostają pokonani, przez co reszta piratów zostaje pozostawiona sama sobie.

[v · e · ?]
Sojusz Srebrnych Piratów
Członkowie
Bill (martwy) Desire Peseta Aveyron

Siła ZałogiEdytuj

Sojusz powstał, aby zebrać jak największy potencjał bojowy, by móc rywalizować na równi z Yonko w Nowym Świecie. Do tej pory wiadomo, że sojusz ograbił co najmniej 100 mniejszych załóg pirackich mogąc przechwycić nieco groźniejszych piratów o wartości Bsymbol68.000.000 czy też Bsymbol70.000.000. Ze względu na to, że lider organizacji jest władającym Diabelskiego Owocu sojusz posiada spore ilości broni.

Statek PirackiEdytuj

PrzypisyEdytuj

NawigacjaEdytuj