FANDOM

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku LuigiN2000.

Charlotte Snack – 25-ty syn Rodziny Charlotte, członek załogi Big Mom oraz były Słodki Dowódca, który po tym jak został pokonany przez załogę Kapłanów Heretyków został pozbawiony tego miana.

Wygląd

Osobowość

Relacje

Piraci Big Mom

Snack jest jednym z najcenniejszych oficerów załogi o czym świadczy fakt, że po tym jak został pokonany, Charlotte Linlin rozpętała ze złość burzę i wysłała za wrogiem wielką flotę, a nawet kolejnego Słodkiego Dowódcę - Krakersa.

Historia

W trakcie Przeskoku

Podczas przeskoku stoczył walkę na terenie Kuszącego Lasu z załogą jednego z super świeżaków - Urouge i został pokonany. Na skutek tego liczba Słodkich Dowódców została zredukowana do trzech.

Fabuła

Saga Yonko

Akt Tortowa Wyspa

Snack po raz pierwszy pojawia się wraz ze swoją flotą podczas oblężenia Kakaowej Wyspy, po zaatakowaniu wyspy przez Germę, staje do walki z Vinsmoke Judge.

Moce i Umiejętność

Musi on dysponować ogromną mocą, gdyż należał do grupy składającej się z najpotężniejszych oficerów Yonko Charlotte Linlin.

Walki

Ciekawostki

  • Snack po polsku "przekąska" podobnie jak większość członków rodziny Charlotte, posiada imię nawiązujące do jedzenia.

Nawigacja