FANDOM

Sleepy jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą załogą Białobrodego.

Wygląd

Sleepy jest dość otyłym mężczyzną o krągłej budowie ciała. Ma grube wargi i przymrużone oczy podobnie do ryby. Nosi kapelusz piracki pod kątem, na którym wydaje się widnieć kwiat. Nosi na sobie smoking z jasno kolorowym płaszczem, białą koszulą, oraz muszką. Dodatkowo nosi spodnie ciemnego koloru.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Sleepy'ego poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Sleepy staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Sleepy wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego, by go ocalić.

Po wojnie

Sleepy razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności

Sleepy staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego.

Główne walki

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja