FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Ten artykuł lub jego znaczny fragment jest przetłumaczony z angielskiej One Piece Wiki.

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Sleepy na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Sleepy - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

WyglądEdytuj

Sleepy jest dość otyłym mężczyzną o krągłej budowie ciała. Ma grube wargi i przymrużone oczy podobnie do ryby. Nosi kapelusz piracki pod kątem, na którym wydaje się widnieć kwiat. Nosi na sobie smoking z jasno kolorowym płaszczem, białą koszulą, oraz muszką. Dodatkowo nosi spodnie ciemnego koloru.

OsobowośćEdytuj

Niewiele wiadomo o osobowości Sleepy'ego poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

HistoriaEdytuj

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Sleepy staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

FabułaEdytuj

Saga Wojna SzczytówEdytuj

Akt MarinefordEdytuj

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Sleepy wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Akt po WojnieEdytuj

Sleepy razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne WalkiEdytuj

Moce i UmiejętnościEdytuj

Sleepy staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego.

CiekawostkiEdytuj

PrzypisyEdytuj

NawigacjaEdytuj