Fandom

One Piece Wiki

Sleepy

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Sleepy na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Sleepy - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Sleepy jest dość otyłym mężczyzną o krągłej budowie ciała. Ma grube wargi i przymrużone oczy podobnie do ryby. Nosi kapelusz piracki pod kątem, na którym wydaje się widnieć kwiat. Nosi na sobie smoking z jasno kolorowym płaszczem, białą koszulą, oraz muszką. Dodatkowo nosi spodnie ciemnego koloru.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Sleepy'ego poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Sleepy staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Sleepy wraz ze swoją załogą dołącza do sił Piratów Białobrodego by go ocalić.

Akt po Wojnie

Sleepy razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Sleepy staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Piratów Białobrodego.

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki