Fandom

One Piece Wiki

Skarby

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Treasure Infobox.png
Skarby
Kanji

Wymowa

Takara

Pierwsze pojawienie
Manga (Debiut)

Rozdział 1

Anime (Debiut)

Odcinek 1

Skarby są zwykle postrzegane jako zbiór złota i srebra, a nawet cennych kamieni szlachetnych, takich jak diamenty, rubiny i perły, ukryte gdzieś i czekające na odkrycie ich. Jednak słowo "Skarb" może odnosić się do cennej rzeczy, za którego sprzedasz można dostać kilka milionów. Czasami to, co jedna osoba może uznać za skarb, inni uważają za bezwartościowy rupieć. Skarb to przedmiot bardzo ważny dla swojego właściciela, który nie odda go bez walki.

One Piece

W One Piece, słowo "skarb" został użyty kilka razy. Większość piratów takich jak Buggy lub Nami, określają tak złoto, srebro i klejnoty, ale są inni, którzy posiadają inne skarby, przedmioty które są dla nich cenniejsze niż złoto.

Rzeczy uważane za skarby przez postacie lub kraje.
Osoba/Kraj Skarb
Monkey D. Luffy Słomiany Kapelusz, który dostał od Shanks'a.
Roronoa Zoro Wadō Ichimonji, otrzymany od ojca jego przyjaciółki z dzieciństwa, Kuiny.
Nami Pieniądze, złoto i jej pomarańcze są dla niej skarbem.
Usopp Going Merry była dla niego skarbem tak jak dla innych Słomianych. Po tym jak została zniszczona nie zgadzał się ze zmianą statku i aby obronić Merry walczył z Kapitanem.
Sanji Uważa ręce za jego skarb, bo jako kucharz, nie byłby w stanie przygotować posiłków, jeśli cośby się z nimi stało, stąd jego styl walki.
Tony Tony Chopper Dla niego ludzkie życie jest największym skarbem. Widząc jak jego idol Dr. Hogback bawił się ludzkim życiem, strasznie się rozgniewał. Flaga i kapelusz które dostał od Hiluluk'ka również są dla niego ogromnie ważne.
Nico Robin Historia jest dla niej cenniejsza niż jakiekolwiek złoto, a niszczenie reliktów przeszłości takich jak ruiny jest dla niż większą zbrodnią niż kradzież. Powodem jest to, że ludzie mogą uczyć się spoglądając wstecz historii, ale że nie da cię cofnąć w przeszłość takie zniszczenie powoduje zniknięcie ​​część historii. Prawdopodobnie odczytywanie Poneglyph jest też dla niej bardzo ważne.
Brook Uważa swoje afro za skarb, bo to jedyna rzecz którą Laboon będzie w stanie rozpoznać.
Portgas D. Ace Więzi, które łączyły go z jego przyjaciółmi i rodziną.
Sabo Jego skarbem są jego bracia Luffy i Ace.
Edward Newgate Podobnie jak Ace jego rodzina czyli załoga, sojusznicy i inni przyjaciele.
Crocodile Pluton, który jego zdaniem był kluczem do podboju świata.
Neptun Jego jedyna córka Shirahoshi
Boodle Miasto Orange było dla niego tak ważne że był za nie gotów samemu walczyć z Buggym aby jego ochronić.
Gaimon Zwierzęta z wyspy.
Shandianie Złota dzwonnica wraz z Poneglyph.
Wyspa Ryboludzi Energetyczne sterydy zostały uznane za skarb narodowy.
Kraj Wano Shusui został uznany za skarb narodowy.
Inne skarby.
Właściciel Skarb
Gol D. Roger One Piece
Kapitan John Legendarna jaskinia ze skarbami

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki