FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Simon na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Simon - jest kapitanem załogi Piratów Simona oraz przeciwnikiem w grze wideo na Gameboy Advance - One Piece: Big Secret Treasure of the Seven Phantom Islands.[1]

Wygląd

Simon Portrait.png

Zbliżenie na Simona.

Simon nosi wyszukany biały garnitur ze złotymi krawędziami, kroju sporego płaszcza z fioletową koszulą pod spodem. Nosi monokl na prawym oku, oraz grubą obręcz na szyi z dołączonym złotym dyskiem za głową. Dodatkowo nosi mocno wypolerowane czarne buty, oraz zdobioną złotem książkę.

Simon nosi czarne włosy, zasłonięte małym złotym hełmem za wyjątkiem małego wyrastającego kosmyka włosów, oraz czarną bródkę, oraz baczki. Generalnie SImon jest przedstawiany w postaci dżentelmena.

Galeria

Simon Full Body.png
Pełne ciało Simona.
Simon's Wanted Poster.png
List gończy Simona, widoczny na okładce oficjalnego poradnika do gry.
Pasa Pasa no Mi Infobox.png
150x80px
Sylwetka załogi Simona.

Osobowość

Fabuła

Wielki Sekretny Skarb Siedmiu Fantomowych Wysp

Simon pojawia się jako główny przeciwnik na wyspie na którą przybywają Piraci Słomianego Kapelusza. Walczył z nimi w walce RPG, jednak zostaje pokonany.

Moce i Umiejętności

Diabelski Owoc

Simon zjadł Diabelski Owoc typu Logia - Pasa Pasa no Mi który pozwala mu zmienić się w kartki papieru aby atakować i unikać obrażeń.

Główna strona: Pasa Pasa no Mi

Przypisy

  1. Gry One Piece - Big Secret Treasure of the Seven Phantom Islands, Simon i jego moc Diabelskiego Owocu pojawiają się.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki