Fandom

One Piece Wiki

Silk

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Buzzek.

175px-Luffychibi.png

Silk (シルク Shiruku) to porzucone pirackie dziecko i bohaterka mangi Romance Dawn v.1.

Silk jako pierwowzór Nami

Silk była pierwszą wersją Nami, którą Oda pokazał w Romance Dawn v.1. Łączy ją bardzo wiele z ostateczną wersją Nami: dziewczyny wyglądają prawie identycznie, obie z początku nienawidzą piratów i nie mają prawdziwej rodziny. Dla obu ważny jest ich rodzinny dom. Silk, tak samo jak i Nami w dzieciństwie spotkała się z sytuacją, w której została opuszczona na gruzowisku jakiejś wioski i mimo okropnej sytuacji, śmiała się.

W Romance Dawn v.2, postać Silk została zastąpiona drugim podejściem do stworzenia Nami, Ann, jednak ta prawdziwa bardziej przypominała pierwszą dziewczynę.

Historia

Silk w dzieciństwie została porzuconym pirackim dzieckiem. Zostawiono ją na wyspie, która została zaatakowana. Jej uśmiech i niewiedza o tym, co się wydarzyło pocieszała mieszkańców wioski. Mimo, że nie mieli takiego obowiązku, zaopiekowali się małą dziewczyną. Silk nauczyła się szermierki i w czasie pojawienia się Luffy'ego na wyspie, dobrze posługiwała się mieczem.

Gdy do wyspy zaczął zbliżać się statek niebezpiecznego pirata Galley'a, Silk w przeciwieństwie do innych mieszkańców wioski była gotowa walczyć za wolność z wrogiem. Gdy Monkey D. Luffy zszedł ze statku Galley'a, wzieła go za kapitana statku i zaatakowała. Jednak gdy dowiedziała się, że nie jest wrogo nastawiony, zaprosiła go do siebie. Podczas ich rozmowy, przyznała że słyszała o Shanksu, piracie który dał Luffy'emu jego Słomiany Kapelusz.

Ciekawostki

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki