Fandom

One Piece Wiki

Sicily

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Nami Steals Alvida's Treasure.png

Oryginalny tekst znajduje się na stronie:
http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=472
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Silnikov a korekterem jest ARRRGH

Kontradmirał Sicily (シシリー少将 Shishirī Shōshō) jest Kontradmirałem Marynarki.

Opis

Sicily jest wysokim mężczyzną o szczupłej budowie ciała. Mimo tego posiada on nieco zaokrąglaną klatkę piersiową, która do małych nie należy. Posiada też czarną brodę połączoną z długimi włosami o tym samym kolorze, które z tyłu formuje w koński ogon, a z przodu układa za uszami. Jego cechami charakterystycznymi są czarne wąsy (wersja mini wąsów Białobrodego) i blizna przypominająca błyskawicę pod lewym okiem. Oprócz tego w oczy rzuca się jego groźna mina i ostre żeby, przypominające trochę te, którymi dobiera się do swoich ofiar rekin.

Jeżeli chodzi o ubiór to Sicily, jak większość wysoko postawionych Marine preferuje stylowe garnitury. Jego własny jest dwuczęściowy i składa się z marynarki oraz spodni o kolorze brązowym. Guziki w marynarce są barwy czarnej, co nieźle komponuje się z jego białą koszulą z kołnierzykiem w paski oraz czarnym krawatem. Oprócz tego nosi czarne buty. Jak większość Admirałów przywdziewa on pelerynę cechującą się naramiennikami ze złotą torsadą i bordową taśmą oraz żółtymi bulionami i niebieskim wypełnieniem powyżej. Rękawy płaszcza zakończone są bordowymi mankietami. Dodatkowo, tak jak Akainu, nosi on popularną czapkę z daszkiem z napisem Marine.

Co się tyczy charakteru, nie wiele możemy powiedzieć w tej materii. Możemy tylko stwierdzić, że jest osobą kompetentną i dokładną, a przez to również godną zaufania.

Sicily as a Young Marine.png
Młody Sicily w Marynarce.
Sicily Portrait.png
Twarz Sicily'ego w mandze.

Fabuła

Saga Wojna Białobrodego

Akt Archipelag Sabaody

Gdy Luffy zaatakował jednego z Niebiańskich Smoków (Charlossa) w domu niewolników, Sicily zaraportował o wydarzeniach Admirałowi Floty Marynarki Sengoku. W swoim szczegółowym raporcie wymienił on dokładnie wszystkie strony konfliktu czyli Słomków, Piratów Kidda oraz Piratów Serca, którym przewodził Trafalgar Law. Następnie zaznaczył, że zostało potwierdzone trzynaście nagród, w tym pięć, które wynoszą powyżej Bsymbol.gif100,000,000. W kolejnej części raportu zaznaczył, że głównym sprawcą zamieszania jest Monkey D. Luffy.

Chwilę później był bliski nazwania rzeczy po imieniu, a mianowicie sklepu niewolników. Niezwłocznie się jednak poprawił, używając terminu: „Biuro Stabilności Zatrudnienia”. Oprócz tego zauważył, że Marynarka nie może nawiązać kontaktu z BSZ, prawdopodobnie z tego powodu, że cały personel został unieszkodliwiony. Podsumowując zaznaczył kryzysową sytuację, która zaistniała ze względu na fakt przetrzymywania trójki Tenryubito jako zakładników, ale równocześnie zaznaczył, że piraci nie wysunęli żadnych żądań.

Umiejętności

Nie mamy żadnych informacji o bojowych umiejętnościach Kontradmirała. Możemy jedynie przypuszczać, że ze względu na swoją wysoką rangę posiada on wachlarz wysokiej klasy umiejętności.

Ciekawostki

  • Jego imię wzięło swoją nazwę od największej wyspy na Morzu Śródziemnym – Sycylii.
  • Jego wygląd jest przedstawiony na dwa różne sposoby. Dlatego jeżeli czytaliśmy mangę, możemy go nie poznać w anime.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki