Fandom

One Piece Wiki

Shuzo

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Shuzo to postać która pojawia się tylko w anime, jest głównym antagonistą Aktu Ambicja Z. Był kontradmirałem Marynarki i jest kontradmirałem Neo Marynarki. Został pokonany przez Słomianego Kapelusza i uwięziony w Impel Down.

Wygląd

Shuzo to wielki, czarnoskóry człowiek pochodzący z Plemienia Długorękich. Jest umięśniony. Ma czarne długie włosy ułożone w tzw. "topknot", niebieskie oczy z dużymi brwiami i długą brodę oraz wąsy.

Osobowość

Tak jak wiele postaci w One Piece, Shuzo posiada własny unikalny śmiech, jego jest to "Brarararara"!

Nawigacja

Relacje

Alpacacino

Shuzo zdaje się mieć dobre relacje z Alpacacino.

Momonga

Wygląda na to, że Shuzo znał przeszłość Momongi, jednak nie jest pewne, czy znają się osobiście.

Ain

Shuzo nie lubi Ain, najprawdopodobniej głównie dlatego, że został przez nią pokonany i przejęła ona jego rangę zastępcy Zephyra. Nie słucha jej rozkazów.

Historia

Przeszłość

Saga Nowy Świat

Akt Ambicja Z

Moce i Umiejętności

Rokushiki

Główna strona: Rokushiki

Shuzo jest w stanie korzystać z niektórych technik Rokushiki takie jak: Soru, Shigan, Geppo i Tekkai. Domniemywa się, że ma wysoki poziom mistrzostwa w Tekkai, ponieważ udało mu się odrzucić ataki Luffy'ego w trybie Gear Second z względną łatwością. On był widziany za pomocą ruchu z Tekkai nazywając Tekkai "Three-Section Lariat". Wydaje się że on także opanował Shigan, używa go dość dużo i nawet przy użyciu go w unikalne odmiany takie jak "Shigan Five" i "Shigan Ten".

Haki

Główna strona: Haki

Broń

Główna strona: Alpacacino

Ciekawostki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki