Fandom

One Piece Wiki

Shuraiya Bascùd kontra Needless

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Shuraiya Bascùd kontra Needless to walka pomiędzy członkiem piratów Gasparde'a, Needless'em, a łowcą nagród Shurayia Bascùd'em. Odbył się on na Salamanderze.

Prolog

Gdy Shuraiya dołączył tymczasowo do Piratów Gasparde'a, zaczął spacerować sobie, z łopatą pod pokładem, aż doszedł do kotłowni, gdzie zobaczył Biera, z którym chwilę porozmawiał. Następnie wyszedł na pokład, gdzie chciał stanąć do walki z Gaspade'm, ale Needless bardziej chciał z nim walczyć, więc ostatecznie to z nim stoczył walkę Shuraiya.

Walka

Needless bardzo szybkim krokiem podbiegł i uderza przeciwnika 2 razy szponami, a Shuraiya zblokował obydwa ciosy swoją łopatą, ale ten drugi wyrzucił go trochę w bok. Shuraiya wylądował na barierce, a jego przeciwnik nagle znalazł się za nim i próbował go podkosić szponami, ale Shuraiya podskoczył i kopnął go w twarz, odbijając się i robiąc parę salt do tyłu. Wylądował i biegł do przodu, a Needless był cały czas za nim. W końcu zaatakował szponami, ale łowca nagród zblokował cios łopatą, nawet się nie odwracając. Odwrócił się i próbował uderzyć przeciwnika w głowę 3 razy, z czego trzeci został zblokowany przez szpony, a reszta uniknięta. Następnie Needless próbował 3 razy zaatakować wroga, drugi raz uderzając mocno w maszt, ale za trzecim razem zadając cios w brzuch, jednak nie bardzo mocno, bo Shuraiya kopnął go w rękę. Gdy siła uderzenia sprawiła, że Shuraiya podskoczył, Needless kopnął go w brzuch. Shuraiya wstał, a Gasparde powiedział podwładnemu, aby nie niszczył statku. Needless z kapeluszem nabitym na szpony, spojrzał na swoją złamaną rękę. Na chwile widać było Biera w kotłowni. Następnie widać przewalający się maszt z Shuraiyą na części masztu, która nadal była na statku. Obydwaj przeciwnicy ledwo mogli się ruszać, ale Needless uderzył z wielką siłą i szybkością wroga, wyrzucając go na ścianę, która przebił na wylot. Następnie podszedł do łowcy nagród i próbował go przeciąć, ale ten uniknął cios i go kopnął w twarz. Potem Needless tak mocno go uderzył w brzuch, że wyleciał daleko w górę, zerwał linkę i zjechał w dół po poręczy schodów. Pirat podbiegł i próbował ciąć przeciwnika, ale ten uniknął ciosu i kopnął go. Potem ledwo stojąc na nogach Shurayia chwyta łopatę, chcąc walczyć z Gasparde'm, ale za nim pojawia się Needless i próbuje go przeciąć, ale ten odskakuje na koło łopatkowe, gdzie przez chwilę walczą. Nagle pirat łamie łopatę wroga i uderza go w twarz złamaną ręką. Łowca nagród pada, a Needless próbuje zadać mu ostateczny cios, który ten unika, ale szpon uderzył w konstrukcje koła łopatkowego i próbuje wciągnąć pirata. W prawie ostatniej chwili Needless zdejmuje szpony, ale Shurayia uderza go z łopaty i spada on do morza.

Następstwa

  • Po pokonaniu Needless'a, Shurayia walczył z Gasparde'm.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki