Fandom

One Piece Wiki

Shura

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Shura był jednym z najlepszych wojowników Enela. Prowadził próbę lin. Został pokonany przez Wipera. Walczył przy pomocy ognistej lancy wraz z swoim zwierzakiem Ptakiem Fuza.

Wygląd

Shura ubiera się niczym pilot. Nosi ciepłe, pomarańczowe spodnie i kurtkę z ciemnofioletowymi rękawami w białą, cienką kratkę. Skórzane rękawice i buty, fioletowy szalik oraz archaiczne gogle i czapkę - pilotkę. Jako Birkanin ma na plecach małe, białe skrzydła. Ma długie, sterczące na boki czarne wąsy, tego samego koloru ma oczy oraz krótkie włosy.

Galeria

Osobowość

Tak samo jak inni Wojownicy Enela jest pewnym siebie przeciwnikiem, który bez wahania atakuje rannych czy uwięzionych wrogów. Wobec innych odnosi się z wyższością oraz arogancją, która przyniosła mu klęskę w pojedynku z Wiper'em. Jedyny moment współczucia jaki został pokazany to rozmowa z Chopper'em. Shura darował mu życie, a nawet zwrócił się do niego po imieniu i bez wyzwisk.

Historia

Fabuła

Akt Skypiea

Umiejętności

Na swoim terenie rozciągnął cieńsze od pajęczyny, ale wytrzymalsze od stali linki dzięki czemu blokował przeciwników zanim zdołali do niego podejść. To może świadczyć o jego przebiegłości oraz zapobiegliwości.

Broń

Shura w walce wykorzystuje kopię nazywaną Hīto Jaberin, która została wyposażona w dial ciepła. Dzięki dodatkowej mocy jego ataki są wielokrotnie niebezpieczniejsze i jest zdolny podpalić wszystko w co trafi. Oprócz tego jako wojownik Enela jest niesamowicie potężnym przeciwnikiem zdolnym pokonać wielu shandian w ciągu kilku minut. Podczas walki siada na grzbiecie swojego ptaka Fuza, który potrafi ziać ogniem.

Mantra

Główna strona: Haki Obserwacji

Jest w stanie posługiwać się Kenbunshoku Haki, która na Upper Yard jest nazywana Mantrą. Umożliwia mu ona przewidzenie ruchów przeciwnika.

Walki

  • Shura kontra Tony Tony Chopper
  • Shura kontra Gan Fall
  • Shura kontra Wiper

Ciekawostki

  • Shura to japońskie słowo oznaczające rzeź/masakrę. Jest to też skrót od Ashura, który jest bogiem wojny w hinduizmie.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki