Fandom

One Piece Wiki

Shiro Shiro no Mi

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze7 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Shiro Shiro no Mi to Diabelski owoc typu Paramecia. Pozwala on użytkownik zmienić swoje ciała w pewnego rodzaju twierdze i atakować przeciwnika. Został zjedzony przez jedengo z członków Najgorszej Generacji Capone Bege.

Mocne i słabe strony

Capone trzyma w swoim ciele własną załoge, używając do tego celu Diabelskiego Owocu. Kule wystrzeliwane z jego fortecy znajdującej się wewnątrz jego ciała są zminiaturyzowane (tak jak wszystko inne), ale po chwili przekraczają one specjalną, różową barierę, która przywraca im rzeczywiste rozmiary. To samo tyczy się każdego przedmiotu i organizmu znajdującego się w środku. Moc jego Diabelskiego Owocu ma wpływ nie tylko na rzeczy martwe, ale również na żywe organizmy takie jak konie i ludzie. Owoc ten pozwala mu również tworzyć w swoim ciele niezliczoną ilość otworów, bramy i pozycje strzeleckie (nawet wewnątrz gałki ocznej), przez które jego armia atakuje przeciwnika. Nie wyrządza to absolutnie żadnej szkody samemu kapitanowi. Czyni to Bege'a mobilną fortecą o rozmiarach człowieka. Forteca ta musi być integralną częścią jego ciała, ponieważ wewnątrz zbudowana jest ona z cegieł i kamienia, co nie ma wpływu na zdolności manualne pirata i jego motorykę. Użytkownik może wytworzyć kopię samego siebie wewnątrz budynku i w pełni ją kontrolować w tym samym czasie co swoje oryginalne ciało. Ponadto twierdza jest pod pełną kontrolą władającego, który może zmienić i kontrolować całe wewnętrzne wyposażenie twierdzy w środku (np. sprawić by podłoga wessała intruza). Słabością wnętrza twierdzy wydaję się być podwładność na zniszczenia ze strony wrogów którzy są w środku, lub przynajmniej ognia (papieros Sanji'ego o mało co nie rozpoczął pożaru). Domniemamy, że ten owoc jak każdy inni uniemożliwia jego użytkownikowi pływanie. Oprócz tego nie zostały pokazane żadne inne słabości.

Użycie

Techniki

Ciekawostki

  • Podobnie do Yami Yami no Mi, Numa Numa no Mi i umiejętności Blamenco, ten owoc pozwala na przetrzymywanie obiektów wewnątrz siebie.
  • Jest to drugi owoc należący do Supernovy, który został nazwany.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki