FANDOM

175px-UsoppLie.png
Mam 8000 podwładnych!

Ten artykuł zawiera treści niekanoniczne.

Shiro Kuma (白くま Shiro Kuma) zwany inaczej PX-Z to specjalny model pacyfistów zmodyfikowane przez organizacje Neo-Marynarka. Pojawił się w filmie One Piece Film Z. Jest Pierwszym znanym Pacyfistą który nie współpracuje z Marynarką i Światowym Rządem.

Wygląd

Jako Pacifista, Shiro Kuma przypomina wyglądu Bartholomew Kuma, ale z pewnymi różnicami np. kolor stroju, itp.

Ma biały płaszcz który ma guziki oraz na przodu płaszczu jest piracki symbol Z'ta. Prawa połowa głowy jest pokryte metalem a jego prawe oko różni się od orginalnego tym, że jest czerwone.

Osobowość

Nie wiele wiadomo o osobowości Shiro Kumy, gdy ten jeszcze nie pojawił.

Fabuła

One Piece Film Z

Podczas walki pomiędzy Neo-Marynrką a Piratami Słomianego Kapelusza na Wyspie Piriodo, armia Zephyra wypuszczają Shiro Kuma do walki z piratami. Franky za pomocą Stalowego Pirata Generała Franky'ego który i później łatwo pokonuje je za pomocą techniki Franky Radical Beam.

Moce i Umiejętność

Promień lasera wystrzelony przez Shiro Kuma.

Niewiele wiadomo o zdolności Shiro Kumy, ale pewnie będą te same umiejętności i uprawnienia jak u innych modeli pacifistów jak promień lasera Kizaru, będąc wystrzelone z ich ust i dłoni. Prawdopodobnie również mają tą samą niezwykłą zbroję i skaner w oczach jak u Pacyfistci z Marynarki.

Ciekawostki

  • Shirokuma to po japońsku Niedźwiedź Polarny.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki