FANDOM

175px-Luffychibi.png

Księżniczka Shirahoshi (しらほし姫 Shirahoshi Hime?), znana jako Syrenia Księżniczka (人魚姫 Ningyo Hime?), jest olbrzymią syreną, stynką japońską i najmłodszą z dzieci Króla Neptuna. Była pierwszy raz wspomniana przez Pappuga, który twierdzi że zna ją i nawet obiecał Słomianym Kapeluszom, że przedstawi ją im kiedy przypłyną na Wyspę Ryboludzi (później okazało się to kłamstwem).

WyglądEdytuj

Shirahoshi jest dużych rozmiarów syreną, przybliżonej wielkości co jej zwierzak Megalo, ale nadal mniejsza niż jej ojciec. Jest określana jako "słodziutka jednak ogromna" w jej wprowadzeniu.

GaleriaEdytuj

OsobowośćEdytuj

Jest osobą bardzo strachliwą. Często płacze. Twierdzi że Luffy jest pierwszą osobą która na nią nakrzyczała. Zwraca się do wszystkich z końcówką "-sama".

HistoriaEdytuj

FabułaEdytuj

Saga Wyspa RyboludziEdytuj

Akt Wyspa RyboludziEdytuj

Moce i UmiejętnościEdytuj

Główna strona: Posejdon

Posiada ona umiejętności antycznej broni Posejdon, która umożliwia jej rozmawianie z Królami Mórz. Możliwe jest również wydawanie im rozkazów. Królowie starają się ją ochronić za wszelką cenę. Podobną umiejętność posiadał Gol D. Roger, a teraz także Luffy, która polega na zrozumieniu mowy i usłyszeniu Królów Mórz.

CiekawostkiEdytuj

  • W piątym rankingu popularności zajęła 28 miejsce, a w szóstym spadła na 31 miejsce.

Nawigacja Edytuj