FANDOM

175px-Luffychibi.png

"Złoty Lew" Shiki to pirat, który chciał zawładnąć nad East Blue, ale pierwszym razem pokonał go Gol D. Roger podczas Bitwy w Edd War. Drugim razem został zatrzymany przez Piratów Słomianego Kapelusza. Posiada moc Diabelskiego Owocu typu Paramecia Fuwa Fuwa no Mi. Nazywany jest też "Latającym Piratem".

Wygląd

Shiki jest masywnym piratem. ubranym w tradycyjne, japońskie, czarno, czerwone szaty, przywiązane zielonym pasem. Na biodrach ma przywiązany złoty łańcuch do czerwonej "sukienki". Ma na sobie ogromny pomarańczowo-żółty płaszcz. Ma żółte, sterczące włosy po bokach głowy i na brodzie, a na czubku głowy ma koło sterowe, wbite tam podczas walki z Królem Piratów. Lekarz zauważył, że jeśli spróbuje je wyciągnąć umrze, bo znajduje się zbyt głęboko.

Posiada czarną, cienką bródkę po bokach twarzy. Po prawej strony twarzy wodać fioletowe plamy, które świadczą o jego wieku. Zazwyczaj pali cygaro.

Zamiast użyć jakiejś lepszej protezy po ucieczce z Impel Down używa po prostu zwykłych mieczy.

Jego wygląd przypomina trochę Shoguna.

Charakter

Shiki jest zazwyczaj spokojną osobą. Zazwyczaj przyjmuje wszystko z pogodnym uśmiechem, nawet, gdy zostaje mu wbity ster w głowę, traci połowę floty przez Króla Piratów, czy odcina sobie nogi nie maleje on za bardzo. Jedynym jego pokazanym strachem są burze, prawdopodobnie dlatego, że jego flota została zniszczona przez jedną, gdy walczył z Gol D Rogerem albo (i to jest bardziej prawdopodobne) z powodu braku możliwości pełnego kontrolowania lotu w czasie burzy.

Jego unikalny śmiech brzmi: "Jihahahaha".

Relacje

Historia

Fabuła

Wojna Białobrodego

Akt Małe East Blue (Tylko w Anime)

Uwaga: Wydarzenia, które miały miejsce w tego aktu wydarzyły się tylko w anime i nie są kanonem.

Strong World

Umiejętności i moce

Walki

Róznica między Mangą a Anime

W mandze, gdy ucieka z Impel Down jest boso, natomiast w anime ma tradycyjne buty tego więzienia.

Ciekawostki

  • Koło sterowe na jego głowie zostało wbite w trakcie bitwy z Gol D Rogerem w Edd War
  • Tak jak inne postacie w One Piece (np. Franky) ma sztucznie zmieniony wygląd. Ma koło sterowe w głowie i miecze zamiast nóg.
  • Jest pierwszą i przez wiele lat jedyną osobą, której udało się uciec z Impel Down.
  • Z filleru o Małym East Blue dowiadujemy się, że Shiki ma co najmniej 50 dywizji.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki