Wikia

One Piece Wiki

Shichibukai

Komentarze2
1285stron na
tej wiki
Shichibukai
175px-Luffychibi.png

Shichibukai Infobox
Shichibukai
Kanji

七武海

Wymowa

Shichibukai

Angielska Nazwa

Seven Warlords of the Sea

Informacje
Łączna Nagroda

Kiedyś Bsymbol831,000,000

Pierwsze pojawienie
Manga (Debiut)

Rozdział 49

Anime (Debiut)

Odcinek 23

Shichibukai to grupa niezwykle silnych piratów, ciesząca się przywilejami i bogactwem, są oni w przymierzu ze Światowym Rządem.

OpisEdytuj

Chapter 532

Shichibukai przed Wojną na Marineford

Shichibukai to organizacja siedmiu piratów pracujących dla Światowego Rządu. Mimo to, kompletnie go nie szanują, (Oprócz Bartholomew'a Kumy który został zmodyfikowany jako Pacyfista) tak samo zresztą inni Władcy Mórz, często są traktowani przez Marynarkę nie inaczej jak inni piraci.

Shichibukai wydają się być bardziej chaotyczną grupą od Yonko i marynarki, ale są za to uporządkowani wobec światowego Rządu. Większość Shichibukai są weteranami Nowego Świata, którzy spotkali się Yonko nawet z nimi walczyli.

Istnieje ogromny różnica w wysokości nagród między członkami z powodu różnic w okolicznościach, w których zostali dołączeni do tej grupy np. Doflamingo, który miał Bsymbol340, 000.000, natomiast Czarnobrody w ogóle nie miał listu gończego. Należy zauważyć, że nagroda nie stanowi aktualnego zagrożenia, jakie stanowią Shichibukai. Przykładowo nagroda Jinbe'a urosła po jego rezygnacji do ponad Bsymbol 400, 000.000. Innym Przykładem jest Sir Crocodile, który został uwięziony na poziomie 6 mimo, że z jego nagrodą powinien się znaleźć na Poziomie 5.

Relacje między członkami tej grupy są bardzo niestabilne. Mają oni bardzo niewiele (jeśli w ogóle) szacunku do siebie. W trakcie spotkania Shichibukai gdzie tylko dwaj członkowie są nieobecni (Hancock i Jinbe), nawet samo pojęcie ich pracy zespołowej, jest zupełnie nie do pomyślenia. Mimo wszystko, Kuma i Doflamingo próbowali zaoferować swoją pomoc, innym Shichibukai, a konkretniej: Kuma zaproponował pomoc Moriah w pokonaniu Słomianych Kapeluszy, a Doflamingo oferował Crocodile'owi współpracę. Obie oferty zostały odrzucone z powodu dumy.

Podczas wizyty Boa Hancock na poziomie 6 w Impel Down, Jinbe stwierdził, że nie wie o niej zbyt wiele. Sugeruje przy tym, że tylko niektórzy Władcy Mórz znają się nawzajem. Mimo to, w Rozdziale 575 wszyscy Shichibukai (w tym byli) walczyli w wojnie między Piratami Białobrodego, a Marynarką.

Różni Shichibukai, mają różne stosunki do świata i ludzi, przykładowo Crocodile i Moriah są poddenerwowani zarówno lekceważeniem ich, jak i aroganckim zachowaniem Luffy'ego, mówiąc, że jest on zbyt niedoświadczony, aby wiedzieć jak wygląda prawdziwy świat. Mihawk zachowywał się w podobny sposób w jego pojedynku z Zoro. Doflamingo uważa, że ​​nie ma prawdziwej sprawiedliwości na świecie i, że zarówno marynarka jak i piraci są głupi, wierząc w to. Hancock, przez jej straszne doświadczenia jako niewolnik, jest zdania, że wszyscy mężczyźni na świecie są szumowinami, poza Luffy'm, w którym jest zakochana, Rayleigh'em, oraz Fisherem Tigerem, który był odpowiedzialny za uwolnienie jej z niewoli.

Metodologia "Psów Rządu"Edytuj

Zostać Shichibukai Edytuj

Obowiązki Edytuj

Korzyści Edytuj

Odwołanie lub rezygnacja Edytuj

CzłonkowieEdytuj

[v · e · ?]
Shichibukai
Aktualni
Dracule Mihawk Donquixote Doflamingo Bartholomew Kuma Boa Hancock Buggy
Byli
Crocodile Gekko Moriah Jinbe Marshall D. Teach Trafalgar Law

Profil członków Edytuj

Relacje Edytuj

Inne relacje Edytuj

Siła Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Słowo „shichibukai” oznacza dosłownie „Siedem Zbrojonych Mórz”. Nasi zachodni sąsiedzi pokusili się nawet o przetłumaczenie jej jako „Siedmiu Samurajów Mórz”. Pomysł ten zaczerpnięto z ulubionego filmu Eiichiro Ody „Siedmiu Samurajów” – Akiry Kurosawy.
  • Boa Hancock jest na razie jedyną kobietą w Shichibukai.

Nawigacja Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki