Fandom

One Piece Wiki

Shanks kontra Król Mórz

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Shanks kontra Król Mórz jest to starcie między kapitanem Piratów Czerwonowłosego przeciwko lokalnemu potworowi morskiemu znad wyspy Dawn.

Prolog

Po tym jak Lucky Roo i Benn Beckman pokonali górskich bandytów, ich dowódca Higuma uciekł porywając Luffy'ego. Wraz z zakładnikiem udał się na morze. Tam wyrzucił chłopca z łódki. Wtedy pojawił się potwór morski, który go zjadł i następnie szykował się do skonsumowania Luffy'ego.

Walka

Gdy Król Mórz miał zjeść Luffy'ego, uratował go Shanks. Czerwonowłosy powiedział "Wynocha" i spojrzał na potwora. Patrzył mu w oczy i użył Haoshoku Haki. Król Mórz posłusznie odpłynął.

Następstwa

Shankmorzeluffy.jpg

Shanks bez ręki

Luffy zaczął płakać. Shanks zaś pochwalił i podziękował mu, za to, że był taki dzielny. Słomiany powiedział, że płacze, ponieważ Shanks stracił lewą rękę. Czerwonowłosy pocieszył młodego przyjaciela. Ostatecznie nie zabrał chłopca ze sobą na morze, ponieważ uznał go za zbyt słabego na podróż po morzu. Luffy postanowił stać się tak samo silnym jak Shanks. Gdy Czerwonowłosy odpływał, chłopak oznajmił, że będzie miał lepszą załogę niż Shanks i zdobędzie największy skarb świata oraz zostanie Królem Piratów. Po tych słowach, by zmotywować marzyciela, Shanks podarował Luffy'emu swój słomiany kapelusz, który otrzymał od Gol D. Rogera.

Dziesięć lat później Monkey D. Luffy jednym ciosem pokonał tego samego Króla Mórz.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki