Fandom

One Piece Wiki

Shandianie

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Shandianie - jest to nacja zamieszkiwana na części wyspy Jaya która została wystrzelona w powietrze przez prąd morski. Wyspa ta wylądowała na Niebiańskim Oceanie. Ludzie którzy zamieszkiwali ten ocean uważali, że Jaya jest to boską wyspą i wypędzili Shandian z ich ojczyzny. Wojna pomiedzy Shandianami i tubylcami trwała 400 lat, jednak wojna zakończyła się pokojem po pokonaniu Boga Enela przez Luffy'ego.

Wygląd

Ich ubiór ogólnie przypomina strój rdzennych Amerykanów, a ich skóra jest często zdobią tatuaże, które pokrywają duże obszary ciała. Ich skrzydła są podobne do tych, które co mają Skypieanie jednakże mają więcej i długich piór oraz mają bardziej określony kształt niż Skypieanie.

Międzygatunkowej relacje

Shandianie początkowo nikomu nie ufają i ich wielki wojownik, Calgara, zamierza walczyć w chwili, gdy ktoś próbuje wylądować na ich wyspie. Jednak po spotkaniu z Montblanc Nolandem zrobiono wyjątek i postanowiono, że Noland i jego ludzie mogą wrócić. Kiedy zostali wystrzeleni przez zjawisko Knock Up Stream w niebo, wkrótce zostali znalezieni i uznani jako wrogowie przez Skypieaniów.  Doszło do śmiertelnego konfliktu, który trwał setki lat.  Shandianie z czasem stali się nieufni, dlatego też zaczęli atakować przybyszów z Blue Sea, próbujących dotrzeć do Niebiańskiej Wyspy. Byli obojętni wobec Birkanów, którymi dowodził Enel wraz ze swymi kapłanami. Po porażce Enela Shandianie przyłączyli się do odbudowy szkód wieloletniej wojny z Skypieanian'ami, którą spowodowali.

Siła

Znani Shandianie

[v · e · ?]
Shandianie
Antyczni Shandianie
Calgara Mousse Herb Seto Pantri
Dzisiejsi Shandianie
Wiper Laki Kamakiri Braham Genbo
Aisa Wódz Shandianów Isa Yotsubane Mayushika
Warashi
Bogowie Shandianów
Kashigami Dziecko Kashigami Nola

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki