Fandom

One Piece Wiki

Shadow's Asgard

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Shadow's Asgard - jest to jedna z technik Diabelskiego Owocu Kage Kage no Mi. Po raz pierwszy użyta podczas walki Gekko Morii z zPiratami Słomianego Kapelusza na Thriller Bark[1].

Opis

Pomocnicza aczkolwiek potężna technika - Moriah zabiera i wchłania wszystkie poprzednio skradzione cienie. Wtedy rośnie jego siła oraz rozmiar, wprostproporcjonalnie do ilości cieni, które wchłonął. Na Thriller Bark wchłonął aż 1000 cieni podwładnych mu zombie, przez co osiągnął rozmiary Oarsa i siłę, dzięki której, jedny uderzeniem był zdolny przepołowić cały statek. Jego szyja oraz ramiona powiększają się, natomiast nogi wydłużają, tak że były Shichibukai traci swoją poprzednią sylwetkę. Ponadto jego rogi stają się większe, a włosy bardziej spiczaste. Z powodu swojego gigantycznego rozmiaru, Moriah musi poruszać się na czterech kończynach. Podczas walki z Jinbe wchłonął mniej cieni, dlatego urósł "tylko" dwukrotnie, a jego proporcje zostały zachowane. Wadą tej techniki jest to, że siłę zyskuje się kosztem prędkości, przez Gekko nie mógł nawet trafić Luffy'ego poruszającego się w Gear Second. Ponieważ kontrolowanie cieni jest trudne, przy każdym uderzeniu część z nich ucieka do swoich ciał. Zoro zauważył, że ta technika była raczej aktem desperacji niż atutem. W anime głos Morii w tej formie jest niższy i zniekształcony, a jego samego otacza zielonkawa aura.

W tłumaczeniu FUNimation i Viz Manga, techika zatrzymała orygalną nazwę.

Ciekawostki

  • Nazwa "Asgard" pochodzi z mitologii nordyckiej, od miasta bogów.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 49 Rozdział 481 (str 9-15 ) i Odcinek 373, Gekko Moriah zbiera i absorbuje wszystkie podległe mu cienie z Thriller Bark.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki