FANDOM

175px-Luffychibi.png

Shachi jest członkiem załogi Piratów Serca.

Wygląd

Shachi jest szczupłym mężczyzną średniego wzrostu z włosami do ramion. Ubrany jest w jasny, standardowy uniform Piratów Serca z herbem załogi na plecach i piersi oraz brązowe, wysokie buty. Zawsze ma na sobie kaszkiet (przed przeskokiem: zielony z czerwonym daszkiem) i okulary przeciwsłoneczne. Po przeskoku czasowym jego odzież ma czarny kolor.

Osobowość

Jak dotąd niewiele o nim wiadomo prócz tego, że jest oddanym załogantem i tak samo jak Penguin lubi kobiety co mozna było zobacz, kiedy Piraci Serca przebywali na Amazon Lily.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Shachi stoi za swoim kapitanem, gdy ten rozmawia z X. Drake'em na krótko po przybyciu na archipelag. Jest także obecny w domu aukcyjnym, z którego wraz z pozostałymi członkami załogi zmuszony jest uciekać po zamieszaniu spowodowanym przez Luffy'ego. Wziął czynny udział w walce przeciw Pacyfistom.

Akt Marineford

Piraci Serca oglądali transmisję egzekucji Ace'a na Sabaody, jednak pojawiają się pod koniec walki na Marineford, by zabrać ze sobą ciężko rannego Luffy'ego i Jinbe - wśród nich jest także Shachi.

Akt Po Wojnie

Shachi wraz z innymi członkami załogi ląduje na Amazon Lily i próbuje opanować szalejącego po przebudzeniu się Luffy'ego. Później Shachi jest rozczarowany, że nie dane mu będzie podziwiać uroki w królestwie amazonek.

Po opuszczeniu wyspy Law tłumaczy załogantom, że jeszcze nie czas na podróż do Nowego Świata i nakazuje im podążanie za jego rozkazami, by odpowiednio się do tego przygotować. Shachi wraz z pozostałymi członkami załogi odpowiadają na tę przemowę wiwatując kapitanowi.

Po Przeskoku

Shachi wraz z pozostałymi członkami załogi Piratów Serca znajduje się aktualnie na wyspie Zou.

Moce i Umiejętności

Gdy Silvers Rayleigh użył Haki w domu aukcyjnym, Shachi nie stracił przytomności, choć jak sam powiedział - niewiele brakowało.

Walki

Ciekawostki

  • Shachi (鯱) to po japońsku orka.
  • Przed oficjalnym wyjawieniem jego imienia fani nazywali go "Casquette", czyli "Kaszkiet" - ze względu na noszone przez niego nakrycie głowy.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki