FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Scotch na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

"Żelazny Chłopiec" Scotch[1] - jest piratem pracującym dla Yonko - Kaido jako ochroniarz jednej z jego ulubionych wysp w Nowym Świecie.[2]

Wygląd

Scotch jest mężczyzną o sporej masie ciała oraz wzroście. Posiada modyfikacje cyborga na pewnych częściach swojego ciała. Jego ramiona i głowa pokryta jest warstwą metalu, natomiast jego twarz jest cała biała i również sprawia wrażenie zrobionej z metalu. Poza tym nosi trzylufowe działko w miejsce swojej prawej ręki.[2]

Nosi na sobie sporą bordową zimową kurtkę z metalowymi naramiennikami z cyfrą "18", czarny kapelusz kawalerski z kosmykiem koloru dzikiej śliwki, różowe spodnie z fioletowymi paskami oraz czarne buty na swoich małych stopach.[2]

Osobowość

Charakter Scotcha można określić jako pasywny i dość indywidualny. Będąc zdecydowanym ochraniać wyspy należące do Kaido rzadko angażuje się w walkę najczęściej zwyczajnie ostrzegając napastników o władzy nad wyspą i każąc im odejść. W przypadku X Drake'a Scotch stwierdził, że pogadanka nie była groźbą a jedynie ostrzeżeniem.[2]

Niemniej jednak w sytuacji zagrożenia kiedy walka jest nieunikniona Scotch podejmuje rękawicę.[2] Gdy jest wezwany do wypełnienia swoich obowiązków zgodnie z przyjętymi rozkazami, Scotch stosuje się do nich z pełną bezwzględnością niszcząc bunt ludzi Gaburu chcąc dać nauczkę armii Rewolucjonistów. Wydaje się również nie mieć zahamowań przed zaatakowaniem starszej kobiety.[3]

Fabuła

Akt Po Wojnie

W czasie, gdy X Drake przybył do Nowego Świata dotarł na jedną z zimowych wysp strzeżonych przez Scotcha i kilku pomocników. Scotch próbował powiedzieć Drake'owi, że jest to jedna z ulubionych wysp Kaido i jest pod jego osobistą ochroną. Drake w zamian spytał, czy jeżeli zaatakuje Scotcha to zwróci na siebie uwagę Yonko, na co cyborg odpowiada twierdząco. Następnie Drake użył swoich mocy Diabelskiego Owocu i przygotował się do pojedynku ze Scotchem.[2]

Nowy Świat Caribou, Kehihihihi

Scotch Attacks Revolutionaries

Scotch atakuje rewolucjonistów Gaburu.

Nie wiadomo jak skończył się pojedynek z Drake'iem, ale obaj przeżyli. Scotcha widzimy po raz pierwszy atakującego i niszczącego grupę rewolucjonistów, która przypadkowo myli Caribou ze swoim zmarłym dowódcą Gaburu.[4][5]

Scotch później atakuje dom babci i biegnie w stronę Caribou krzywdząc przy tym starszą kobietę i szokując przy tym Caribou.[3] Starsza kobieta chcę pojedynkować się ze Scotchem podczas gdy Caribou udaje się uciec. Scotch łapie kobietę i zamierza ukarać ją w ramach przykładu dla armii Gaburu.

Caribou Defeats Scotch

Caribou pokonuje Scotcha.

Nieco później Scotch zauważył statek Marynarki wraz z Caribou (udającego Gaburu) i jego załogą na pokładzie, którzy przybyli uratować babcię i pokonanych rewolucjonistów.[6] Piraci Caribou przystąpili do ataku na Scotcha. Ten próbował zaatakować Caribou, jednakże jego broń okazała się bezużyteczna przeciwko jego mocy Diabelskiego Owocu. Ostatecznie Caribou uzyskuje przewagę nad przeciwnikiem i przy pomocy formy bagiennej pokonuje Scotcha.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Jako że jeden z Yonko - Kaido powierzył mu pod ochronę jedną ze swoich ulubionych zimowych wysp można przypuszczać, że Scotch jest bardzo silnym wojownikiem. Rzeczywiście zdołał samodzielnie stłumić powstanie buntowników Gaburu[4] i przeżyć pojedynek z jednym z Supernovas - X Drake'iem.

Mimo bycia zaufanym podopiecznym Kaido Scotch jest bezsilny wobec mocy Diabelskiego Owocu typu Logia przez co Caribou pokonuje go bez większego problemu.

Bronie

Scotch dzierży sporej wielkości miecz na swoich plecach więc można przypuszczać, że ma pewne doświadczenie we władaniu nim. Poza tym zamiast prawej dłoni ma duże trójlufowe działko oraz ogólne modyfikacje metaliczne na częściach swojego ciała.[2]

Ciekawostki

  • Nawiązując do karcianej gry określającej podopiecznych Kaido, Imię Scotcha może mieć odniesienie do "Szkockiego Wista". Może to być też określane jako wartość karty w grze (Dziewiątka) podobnie jak to jest w przypadku "Jokera" czy "Jacka".

Przypisy

  1. One Piece Blue Deep: Characters World (str. 216), Imię Scotcha.
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 2,4 2,5 2,6 2,7 One Piece Manga i Anime — Tom 61, Rozdział 595 i Odcinek 513, X Drake wraz z załogą spotykają cyborga służącego pod rozkazami Kaido.
  3. 3,0 3,1 One Piece Manga — Tom 71, Rozdział 711, historia z okładki: Nowy Świat Caribou, Kehihihihi, Część 29.
  6. One Piece Manga — Tom 72, Rozdział 719, historia z okładki: Nowy Świat Caribou, Kehihihihi, Część 36.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki