Fandom

One Piece Wiki

Scopper Gaban

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
175px-Luffychibi.png

Scopper Gaban (スコッパー・ギャバン Sukoppā Gyaban) był członkiem załogi Piratów Rogera. Jego obecne miejsce pobytu nie jest znane.

Wygląd

Jest wysoki, dobrze zbudowany mężczyzną z długimi czarnymi włosami, ma opalaną skórę i wąski podbródek. Nosi dużą niebieską koszule z podwiniętymi rękawami, zawsze ma na sobie parę okrągłych czarnych okularach, ma on również dwa długie niebieskie paski tatuaże schodząc z obu ramion do piersi.

Charakter

Wydaje się być raczej wesoły i zwykle cieszy się gdy drażni młodych majtków swojej załogi Buggy'ego i Shanksa.

Historia

Walka w Edd War

Dwadzieścia siedem lat temu, Gaban był obecny z resztą załogi Piratów Rogera w morzu zwanym Edd War gdzie były one polem bitwy pomiędzy Piratów Rogera z Shiki, kapitanem Piratów Złotego Lwa. Shiki zażądał utworzenia sojuszu z Piratami Rogera w nadziei na przejęcie świata i jeśli się nie zgodzą to ich zniszczy. Scopper starał się uspokoić Buggy'ego który miał nadzieję na poddanie się Shiki'ego, ale w końcu Roger odrzucił ofertę sojuszu, czego wynikiem zaczęła się epickiej bitwie, gdy cała załoga, łącznie Scopper walczyli z Piratami Złotego Lwa. Na szczęście Los był łaskaw dla Załogi Rogera w czasie bitwy pojawiło się ogromny sztorm który zatopił połowę floty Załogi Złotego Lwa który wyniku tego Piraci Rogera wygrali Bitwę. To wydarzenie na zawsze będzie zwana Bitwa w Edd War.

Egzekucja Króla Piratów

Nie wiadomo, czy nie uczęszcza podczas egzekucja swego kapitana w Loguetown, ale rok przed egzekucją załoga się rozpadła i poszli własnymi drogami. Co stało się z Scopper jest nieznane.

Umiejętności

Gaban's Axe.png

Gaban trzymający topór.

Nie wiele wiadomo o sile Scoppera albo o jego umiejętnościach, ale fakt, że był członkiem jednej z najsilniejszych załóg pirackich w historii jest świadectwem jego umiejętności.

Broń

Podczas retrospekcji Buggy'ego, Gaban został pokazany trzymając topór w prawej ręce, a inną broń w lewej ręce, podczas nalotu na statek.

Ciekawostki

  • Nazwa "Scopper" może być odniesienie do miedzi, kontynuując temat metali rzadkich wśród starszych członków piratów Rogera (Gold Roger, Silvers Rayleigh, Scopper Gaban).

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki