FANDOM

175px-Luffychibi.png

Scopper Gaban był członkiem załogi Rogera. Jego obecne miejsce pobytu jest nieznane.

Wygląd

Jest wysoki, dobrze zbudowany mężczyzną z długimi czarnymi włosami, ma opalaną skórę i wąski podbródek. Nosi dużą niebieską koszule z podwiniętymi rękawami, zawsze ma na sobie parę okrągłych czarnych okularach, ma on również dwa długie niebieskie paski tatuaże schodząc z obu ramion do piersi.

Osobowość

Wydaje się być raczej wesoły i zwykle cieszy się, gdy drażni młodych majtków swojej załogi Buggy'ego i Shanksa.

Historia

Bitwa w Edd War

Dwadzieścia siedem lat temu, Gaban był obecny z resztą załogi Rogera na morzu zwanym Edd War gdzie były one polem bitwy pomiędzy załogą Rogera z Shikim, kapitanem załogi Złotego Lwa. Shiki zażądał utworzenia sojuszu z załogą Rogera w nadziei na przejęcie świata i jeśli się nie zgodzą to ich zniszczy. Scopper starał się uspokoić Buggy'ego, który miał nadzieję na poddanie się Shikiego, ale w końcu Roger odrzucił ofertę sojuszu, czego wynikiem zaczęła się epickiej bitwie, gdy cała załoga, łącznie Scopper walczyli z załogą Złotego Lwa. Na szczęście los był łaskaw dla załogi Rogera w czasie bitwy pojawiło się ogromny sztorm który zatopił połowę floty załogi Złotego Lwa który wyniku tego załoga Rogera wygrała bitwę. Wydarzenie to stanie się znane jako bitwa na Edd War.

Egzekucja Króla Piratów

Nie wiadomo, czy nie uczęszcza podczas egzekucja swego kapitana w Logue Town, ale rok przed egzekucją załoga się rozpadła i poszli własnymi drogami. Co stało się z Gabanem pozostaje tajemnicą.

Umiejętności i moce

Gaban's Axe

Gaban trzymający topór.

Niewiele wiadomo o sile Scoppera albo o jego umiejętnościach, ale fakt, że był członkiem jednej z najsilniejszych załóg pirackich w historii jest świadectwem jego umiejętności.

Bronie

Podczas wspomnień Buggy'ego, Gaban trzymał w prawej ręce topór, a w lewej jakąś inną broń. Atakował wtedy inny statek.

Ciekawostki

  • Imię "Scopper" może być odniesienie do miedzi, kontynuując temat metali rzadkich wśród starszych członków piratów Rogera (Gold Roger, Silvers Rayleigh, Scopper Gaban).

Nawigacja