FANDOM

"Big Knife" Sarkies to były pierwszy oficer załogi Bellamy'ego z nagrodą za głowę w wysokości Bsymbol38,000,000. Jego przydomek pochodzi od noża, przypominającego kukri, który ten zawsze przy sobie nosi.

Wygląd

Sarkies ma długie, faliste jasno niebieskie włosy. Nosi fioletowe przyciemnione okulary, rozpięty biały płaszcz i pasiaste biało-czerwone spodnie. Na klatce piersiowej ma wytatuowany znak załogi Bellamy'ego o raz nosi złoty pasek z tym samym wizerunkiem.

Osobowość

Sarkies wydaje się być osobą zuchwała, zbyt pewną siebie, jak reszta jego załogi. Po walce Bellamy'go z Luffym usprawiedliwiał porażkę kapitana szczęściem Słomkowego i próbował zakwestionować jego zwycięstwo. Podobnie jak Bellamy uważa, że nadchodzi nowa era, gdzie przestają się liczyć marzenia.

Jego unikalny śmiech to: "Pahahahaha".

Relacje

Bellamy

Monkey D. Luffy

Donquixote Doflamingo

Umiejętności

Bronie

Big Knife

  • Big Chop (大刃撃(ビッグチョップ) Biggu Choppu, dosłowne znaczenie: "Atak Ogromnym Ostrzem"): Jedyny nazwany atak Sarkiesa. Kręci się pionowo, używając swojego "Big Knife'a", by zamienić się w piłę. Pierwszy raz użył tego na Masirze, gdy ciął go wielokrotnie.

Inne

Gdy załoga Bellamy'ego wciąż była na North Blue, Sarkies miał katanę na plecach.

Główne walki

Nawigacja