FANDOM

Styl Trzech Mieczy to sposób walki mieczem, w którym wojownik dzierży trzy katany, po jednej na każdą rękę i jedna w ustach. Istnieje wiele technik z użyciem tego stylu, włączając w to ataki z użyciem dużej prędkości (Shishi Sonson), bezpośrednie ataki (Cięcie Demonigiri) i ataki z użyciem sprężonego powietrza (Hyaku Hachi Pound Ho). Styl ten stworzył słynny szermierz Załogi Słomkowego Kapelusza, Roronoa Zoro.

Podczas Aktu Thriller Bark, zombie Jigoro, który otrzymał cień Zoro, dzięki mocy Diabelskiego Owocu Kage Kage no Mi, był w stanie używać tego stylu walki.

Historia

Gdy Zoro zaczynał naukę walki mieczami, na początku rozwijał styl walki Nitoryu (Styl Dwóch Mieczy). Jednak podczas 2001 walki ze swoim odwiecznym rywalem - Kuiną, kiedy to posługiwał się jeszcze stylem walki dwoma mieczami odniósł kolejną porażkę. To była ich ostatnia walka, ponieważ nazajutrz Kuina zmarła z powodu nieszczęśliwego wypadku. Kiedy Zoro to usłyszał, strasznie się zmartwił i poprosił swojego senseia o miecz swojej odwiecznej rywalki - Wado Ichimonji, aby mógł kontynuować swoje marzenie zostania najlepszym szermierzem na świecie. Właśnie z tego powodu Zoro zaczął uczyć się stylu walki trzema mieczami, który okazał się być bardzo potężny i czynił szermierza jeszcze silniejszym.

Techniki

Zoro potrafi używać stylu walki trzema mieczami, dwoma jak i jednym. Kiedy używa trzeciego miecza, zazwyczaj Wadou Ichimonji, trzyma w ustach.

Przed przeskokiem

Po przeskoku

Nawigacja