Fandom

One Piece Wiki

Santoryu

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze13 Udostępnij

Santoryu (三刀 Santōryū, co dosłownie oznacza "Styl Trzech Mieczy") to styl walki, do którego użycia potrzeba trzech katan, po jednej w każdej dłoni i jedna w ustach. Istnieje wiele technik z użyciem tego stylu, m. in. ataki z użyciem dużej prędkości (Shishi Sonson), bezpośrednie ataki (Oni Giri) i ataki z użyciem sprężonego powietrza (Hyaku Hachi Pound Ho). Styl ten stworzył słynny szermierz Piratów Słomianego Kapelusza Roronoa Zoro.

Podczas Aktu Thriller Bark, zombie Jigoro, który otrzymał cień Zoro dzięki użyciu diabelskiego owocu Kage Kage no Mi był w stanie używać tego stylu walki.

Historia

Gdy Zoro zaczynał naukę walki mieczami, na początku rozwijał styl walki Nitoryu (Styl Dwóch Mieczy). Jednak podczas 2001 walki ze swoim odwiecznym rywalem - Kuiną, kiedy to posługiwał się jeszcze stylem walki dwoma mieczami odniósł kolejną porażkę. To była ich ostatnia walka, ponieważ nazajutrz Kuina zmarła z powodu nieszczęśliwego wypadku. Kiedy Zoro to usłyszał, strasznie się zmartwił i poprosił swojego senseia o miecz swojej odwiecznej rywalki - Wado Ichimonji, aby mógł kontynuować swoje marzenie zostania najlepszym szermierzem na świecie. Właśnie z tego powodu Zoro zaczął uczyć się stylu walki trzema mieczami, który okazał się być bardzo potężny i czynił szermierza jeszcze silniejszym.

Techniki

Zoro potrafi używać stylu walki trzema mieczami, dwoma jak i jednym. Kiedy używa Santoryu trzeci miecz, zazwyczaj Wado Ichimonji, trzyma w ustach.

Po przeskoku

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki