Fandom

One Piece Wiki

Sanjuan Wolf

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Sanjuan Wolf na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Sanjuan Wolf znany jako "Kolosalny Okręt Wojenny" - jest jednym z legendarnych przestępców uwięzionych dożywotnio w Impel Down na poziomie szóstym. Aktualnie po uwolnieniu przez Czarnobrodego stał się jednym z członków jego załogi.

Wygląd

Sanjuan Wolf jest jedną z największych postaci z uniwersum One Piece górując nawet nad Little Oars Jr. Jego głowa ma kształt "onigiri", a jego rysy twarzy to okrągłe oczy z ciemnymi liniami wokół nich oraz grube wargi. Jego włosy są bardzo bujne, ubrany jest w strój więzienny.

Osobowość

Mimo iż jest znany z popełnionych przez siebie przestępstw za które został wręcz wymazany z kart historii. Wolf zdaje się mieć wobec siebie dość prześmiewczy stosunek, żartując sobie, że został znaleziony kiedy ukrywał się za kwaterą marynarki. Wydaje się być dość nieśmiały i wystraszony, gdy ludzie zdają sobie sprawę kim jest. Co więcej dalej ukrywał się, kiedy pozostała część załogi walczyła z Białobrodym. W rzeczywistości był on jedyną osobą, która nie brała czynnego udziału w rozgrywającej się bitwie. Później skarży się, że płynięcie wpław z Marineford do Nowego Świata jest męczące. Mimo braku czynnego udziału w walkach Wolf okazuje się być wyjątkowo lojalny wobec swojego Kapitana.

Historia

Sanjuan Wolf był niegdyś jednym z najgroźniejszych przestępców na świecie, ale w końcu został złapany przez Światowy Rząd i skazany na dożywocie w Impel Down na poziomie 6. Został wymazany z kart historii. Tylko kilka osób takich jak Emporio Ivankov wiedzą kim był.

Gdy Czarnobrody i jego załoga przybyli do Impel Down Sanjuan Wolf razem z Catariną Devon, Vasco ShotemAvalo Pizarro zostali uwolnieni z celi i dołączyli do załogi Czarnobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Wolf był widziany razem z Piratami Czarnobrodego oraz pozostałymi przestępcami zwerbowanymi w tym czasie do załogi na Marineford aby zobaczyć śmierć Białobrodego. Kiedy Marynarka rozpoznaje postać Wolfa, ten wydaje się być zaskoczony. Był jedynym z załogi (nie licząc Strongera) który bezpośrednio nie zaatakował Białobrodego. Po interwencji Shanksa i oficjalnym zakończeniu wojny, Wolf oddala się ze swoją załogą.

Akt Po Wojnie

San Juan Rests.png

Sanjuan Wolf odpoczywa w oceanie blisko zatoki na pobliskiej wyspie.

Po tych wydarzeniach widzimy Wolfa podążającego za Tratwą Piratów Czarnobrodego. Narzekał przy tym na wiele rzeczy, takich jak gryzienie go w nogi przez ryby, czy też mus płynięcia (lub stąpania po dnie) od Marineford do płonącej wyspy, gdzie Jewelry Bonney została wzięta za zakładniczkę. Gdy Czarnobrody powiedział Wolfowi, że chcą ją wymienić na pancernik dla dobra Wolfa, ten przestał narzekać. Wymiana ta była konieczna, gdyż Sanjuan prawie spowodował zawalenie się tratwy ze względu na swoją nadnaturalną wielkość. Po pojawieniu się na horyzoncie Admirała Akainu załoga zdała sobie sprawę, że wymiana skończyła się fiaskiem, po czym uciekają, zostawiając Bonney na niewolę marynarki.

Po Przeskoku

W czasie dwuletniego przeskoku, Piraci Czarnobrodego użyli wiedzy swojego kapitana na temat terytoriów Białobrodego aby je podbić. Obecnie kiedy Czarnobrody stał się Yonko załoga poluje na potężnych użytkowników diabelskich owoców, w celu odebrania im ich mocy dla siebie.

Moc i Umiejętności

Jego umiejętności bojowe nie zostały pokazane, jednakże można przypuszczać, że jest bardzo niebezpieczny, skoro złapany przez Światowy Rząd trafił aż na szósty poziom w Impel Down. Jako gigant dzierży wszystkie ich umiejętności włącznie z nadludzką siłą, która jednak nie została jeszcze pokazana. Świadectwem siły Wolfa jest fakt, że Czarnobrody przyjął go do swojej załogi, a rekrutował on wyłącznie więźniów z poziomu szóstego i to po przeprowadzeniu specjalnej próby. Jako że Wolf przetrzymał walkę ze swoimi współwięźniami z celi daje to dowód, iż jest jednym z najsilniejszych więźniów.

Mimo swoich ogromnych rozmiarów zdołał dotrzeć do Marineford niezauważony do momentu pojawienia się przed siedzibą główną marynarki.

Ciekawostki

  • Zgodnie ze słowami Wiceadmirała Strawberry'ego ze względu na swój wzrost, Sanjuan Wolf jest jedynym dotychczas znanym gigantem tej wielkości.
  • Dotychczas nieznane jest w jaki sposób Wolf został zamknięty (i później uwolniony) z Impel Down ze względu na swój wzrost. Co ciekawe, był w stanie zniknąć za budynkiem Marineford w połowie rozdziału 577. Potwierdza się też, że nie jest to spowodowane mocą Diabelskiego Owocu gdyż swobodnie pływa w wodzie morskiej.
  • Jest drugą największą postacią w serii zaraz po Zunishy.
  • Choć Piraci Czarnobrodego chcieli odbyć transakcję handlową z Marynarką, chcąc wymienić Jewelry Bonney za pancernik odpowiedniej wielkości by pomieścić Wolfa, mało prawdopodobne jest, aby istniał statek o takiej wielkości zważając na fakt że Little Oars Jr. jest już tak wielki jak statek, jednocześnie jest sporo mniejszy od Wolfa.
  • Sanjuan Wolf dzieli swój dzień urodzin z Sanji'm - 2 Marca.

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki