FANDOM

175px-Luffychibi.png

Załoga

Główna strona: Piraci Słomianego Kapelusza

Sanji jest na ogół życzliwym i sympatycznym mężczyzną. Nigdy nie podnosi głosu na Nami i Robin oraz zawsze stara się wywrzeć na nich dobre wrażenie. Jest wyszczekany w stosunku do mężczyzn, ale potrafi być przyjacielski dla nich i rozmawiać z nimi "po ludzku". Jest bardziej towarzyski i dziecinny od Zoro. Na Skypeii wygłupił się, a przedtem narzekał na dziecinne zachowania Usopp'a, Luffy'ego i Chopper'a.

Monkey D. Luffy

Luffy jest kapitanem na statku oraz osobą która zwerbowała Sanjego do załogi. Saniego czasem irytuje dziecinne zachowanie Luffiego oraz fakt, że kapitan zjadłby wszystkie zapasy w jeden dzień. Pomimo tych irytacji Sanji szanuje Luffiego oraz słucha jego rozkazów. Gdy Luffy kończy w wodzie to Sanji najczęściej musi go wyławiać. Ponadto kucharz stwierdził, że obaj mają marzenia głupców (One Piece i All Blue) co ich w pewien sposób łączy ze sobą.

Roronoa Zoro

Sanji pała niechęcią do szermierza i z wzajemnością. Rywalizują ze sobą, wyzywają się i kłócą jak pies z kotem. Wiadomym jest, że nie nienawidzą się naprawdę. Podczas poważniejszych walk potrafią współgrać w specjalnych atakach, opierających się głównie na wykopnięciu Zoro w stronę przeciwnika.

Nami

Sanji jest zafascynowany urodą dziewczyny. Często daje jej się wykorzystywać, byleby być jej ulubieńcem. Zawsze staje w jej obronie i ugania się za nią z listą komplementów w głowie.

Usopp

Sanji najczęściej dogaduje się z Usoppem i pomaga mu w miarę możliwości. O ile gani czasami snajpera za tchórzostwo, to nie krytykuje go za bycie słabym a nawet jest gotowy pocieszyć go porażce jeśli widzi, że długonosy dał z siebie wszystko w walce.

Tony Tony Chopper

Sanji podobnie jak Zoro, lubi Chopper'a jak młodszego brata. Zazwyczaj jest dla niego miły i życzliwy. Na Skypeii renifer schował się za jego nogę, a kucharz położył dłoń na jego kapeluszu. Sanji też najrzadziej bije Chopper'a. Owszem potrafi podnieść na niego rękę, ale tylko w wypadku, gdy doktor naprawdę zawini.

Nico Robin

Franky

Brook

Rodzina Vinsmoke

Sanji jest trzecim synem rodziny Vinsmoke, ma więc co najmniej dwóch starszych braci. Nie wiadomo jaką miał relację ze swoją biologiczną rodziną, ale młody wiek w którym ją opuścił i zaciągną się na statek jako pomocnik w kuchni może sugerować, że relacje nie były najlepsze.

Piękne Kobiety

Sanji "zakochuje się" zaleca się do każdej ładnej kobiety na której utkwi wzrok na dłużej. Ponadto jest osobą która nigdy nie uderzy kobiety bez względu na okoliczności co kilka razy o mało nie przypłacił życiem gdy jego przeciwniczkami były kobiety.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki