Fandom

One Piece Wiki

Saldeath

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Saldeath jest jednym z Szefów Głównej Gwardii Impel Down, a także dowódcą Blugori.

Wygląd

Wyglądem przypomina małego diabełka lub imp'a w białym garniturze z żółtą koszulą pod krawatem koloru czarnego. Nosi również żółte rękawiczki. Na głowie ma biały przeciwsłoneczny kapelusz z wystającą parą rogów, a na środku podobiznę czaszki Blugori. Saldeath podobnie jak Magellan i Hannyabal, ma wyrastające z pleców skrzydła nietoperza. Choć może być trudne zauważenie tego pod kapeluszem, jednak nie widać u niego żadnych zewnętrznych uszu.

Po dwuletnim przeskoku, stał się dość wysoki, zachowując swój codzienny ubiór, jedynie przerobione ze względu na jego obecny wzrost. Wygląd jego twarzy nie zmienił się wiele przez te dwa lata.

Jako dziecko miał ogoloną głowę. Nosił białą koszulę z długim rękawem, a wokół brzucha czarny pasek. Czarne spodnie i białe buty.

Osobowość

Saldeath jest spokojnym i zrównoważonym człowiekiem, który nie wydaje się być aż tak brutalnym jak Blugori'e pod jego dowództwem. Mówi Luffy'emu, Buggy'emu i Galdino, że powinni się cieszyć iż zostali złapani właśnie przez niego, po czym trio wstąpiło niżej do Poziomu 4. Gdzie stacjonowali Czterej Strażnicy(choć mógł byś sarkastyczny w tym momencie). Mimo, że stoi na wysokim stanowisku potraktował wroga bardzo poważnie. Wydaje się również łatwo denerwować, gdy przez Luffy'ego jego małpy popełniają błędy.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Zastawił pułapkę, aby schwytać Monkey D Luffy'ego, Buggy'ego i Galdino do podwodnego więzienia na Poziomie 3. Jednak pułapka została udaremniona, ponieważ złapano w nią również Sfinksa, który spadł do poziomu z nimi. Obudził się i zerwał sieć, uwalniając siebie i przechwyconych piratów. Następnie zdecydował iść po Luffy'ego.

Ze względu na Blugori, które były nieskuteczne wobec Luffy'ego i Bentham'a, zostaje wysłany wraz z małpami na Poziom 2 do zlikwidowania będących tam zamieszek.

Gdy Luffy, Jinbe, Crocodile i Ivankov uciekli z Poziomu 6, Hannyabal kazał mu iść do Poziomu 4. Tam rozkazał Blugori zaatakować Ivę, ale wszyscy zostali pokonani jednym uderzeniem. Nie został później ukazany.

Dwa lata później

Saldeath stał się dużo wyższy i większy.

Umiejętności

Saldeath's Flute.png

Saldeath używa swego trójzębu jako fletu, by kontolować Blue Gorillas.

Jako dowódca Blugori kontroluje je przy pomocy swojego trójzębu, dmuchając w niego jak we flet, wydając przeróżne polecenia stworom. Również jako Główny Strażnik ma władzę nad tymi z niższą rangą członkom personelu Impel Down.

Główne walki

  • Saldeath i Blugori'e vs. Luffy, Buggy i Galdino
  • Saldeath i Blugori'e vs. Emporio Ivankov

Ciekawostki

  • Ze względu na sposób wymawiania jego imienia w języku japońskim, to brzmi jak " Saru desu " (猿 で す) co oznacza "Jestem Monkey", Luffy słysząc to zauważył, że jednak nie są do siebie podobni.

Przypisy

  1. ↑ One Piece Blue Deep: Świat Postaci (str.68), ujawnione zostają jego urodziny.
  2. Manga One Piece: Tom 67, Rozdział 663, Saldeath został pokazany po przeskoku.
  3. ↑ One Piece Manga i Anime: Tom 54, Rozdział 530 i Odcinek 431, imię Saldeath zostało pomylone przez Luffy'ego.
  4. ↑ One Piece Manga i Anime: Tom 56, Rozdział 542 i Odcinek 445, po raz pierwszy widać jak Saldeath używa swoich umiejętności do kontrolowania Blugori.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki