FANDOM

175px-Luffychibi.png

Sai, znany także jako Don Sai, jest członkiem rodziny Chinjao i 13. przywódcą Floty Happo, a także dowódcą 3. dywizji Wielkiej Floty Słomkowego Kapelusza. Jest mistrzem sztuk walki, który został gladiatorem w Koloseum Corrida, by walczyć o Płom-Płomieniowoc, gdzie spotkał Monkey D. Luffy'ego i przysiągł mu lojalność. Ożenił się z Baby 5, byłą członkinią załogi Donquixote, która się w nim zakochała.

Wygląd

Sai jest tęgim mężczyzną ma brązowe roztrzepane włosy i bokobrody. Twarz jego jest kwadratowa ma grube wargi. Kolor jego skóry jest ciemny, brakuje mu pępka, na brzuchu wytatuowaną ma cyfrę 13.

Nosi ciemno zieloną pelerynę z czarno-białym kołnierzykiem w falbanki. Nosi spodnie w niebiesko-żółte poziome paski (kolor zielony w mandze) z czerwonym pasem wiązanym z przodu i czarne buty.

Gdy przekształcił się w zabawkę, wygląda jak małpka kapucynka z talerzami. Ma zaokrąglone zęby a skóra jego jest koloru brązowego. Nosi pomarańczową muszkę, okulary, czapkę w paski niebiesko-żółte. Spodnie jego pozostają niezmienne, zamiast zielonej peleryny nosi rozpiętą zieloną kamizelkę. Podczas gdy większość zabawek nie wygląda podobnie do swoich ludzkich form u Saia można dostrzec dużo podobieństw.

Osobowość

Sai wierzy w uczciwość i sprawiedliwość sam staną po stronie Luffy'ego gdy miał być niesłusznie zdyskwalifikowany. Jest bardzo  emocjonalny i często przesadza. Kiedy odrzuca coś na przykład podziękowanie Luffy'ego, wielokrotnie podkreśla by ten nie dziękował do tego stopnie, że staje się agresywny i zaczyna atakować osobę dziękującą. Dotyczy to także przeprosin, jak rzucił się na kolana i błagał o przebaczenie od lekarza Koloseum trzy razy. Sai jest odpowiedzialny, zatrzymał dziadka by ten nie atakował Luffy'ego bo wiedział, że za to grozi dyskwalifikacją.

Sai na pierwszym miejscu stawia trening i walkę, ogranicza swoje uczucia do brata na polu walki. Jednak, jako dowódca Armii Happo jest w pełni oddany towarzyszom broni. Sai jest bezwzględny i nie zawaha się pomścić swoją porażkę.

Sai jest honorowym mężczyzną, nawet wobec swoich wrogów. W przypadku Baby 5 która chciała popełnić samobójstwo od razu próbował ją zatrzymać, twierdząc, że nie chce takiego zwycięstwa. Był bardzo rozwścieczony na Lao G i Chinjao którzy obrażali Baby 5.

Jego unikalny śmiech brzmi: "Kakakaka".

Relacje

Fabuła

Saga Piracki Sojusz

Akt Dressrosa

Umiejętności i moce

Wojenna pięta- Zdolność ta pojawiła się w 771 rozdziale mangi One piece polega na połączeniu Haki Uzbrojenia z tytułową piętą. Umiejętność ta była w stanie przełamać Świdrującą głowę Don Chinjao.

Główne walki

Niekanoniczne walki

  • Sai i Ideo kontra Gladius i Lao G

Ciekawostki

  • Jest trzecią osobą, która pokazała środkowy palec (zaraz po Lawie i Sanjim), które w anime też zostało ocenzurowane.

Nawigacja