Fandom

One Piece Wiki

Saga Water 7

2298stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze5 Udostępnij

Saga Water 7 jest czwartą sagą anime i mangi One Piece. Zwana jest również Sagą CP9.

Opis

Po przygodach na Niebiańskiej Wyspie, Piraci Słomianego Kapelusza bezpiecznie udali się na morze. Wkrótce jednak będą musieli zmierzyć się w starej pirackiej grze Davy Back Fight ze Srebrnym Lisem Foxy'm. Po tryumfie nad załogą lisa, Słomianych czeka walka z jednym z trzech admirałów - Aokiji'm. Po przegranej i ucieczce przed admirałem Słomiani trafiają na Water 7 - miasto cieśli, gdzie Luffy chce znaleźć i zwerbować cieślę do załogi.

Podczas przygody na Water 7 przyjdzie im walczyć z Rodziną Franky'ego i Gaelley-La Comapany - spółką budowy i naprawy statków, która zatrudnia najlepszych cieśli na świecie. Dowiadują się także, że Going Merry jest zniszczona i nie mogą na niej już pływać. Luffy decyduje się na wymianę statku, lecz Usopp nie zgadza się z decyzją kapitana oraz wyzywa go na pojedynek, po porażce snajpera opuszcza załogę, po czym wraca jako Sogeking. W międzyczasie CP9 przechwytują Robin i uciekają na Enies Lobby - wyspę należącą do Światowego Rządu. Załoga aby odzyskać Robin będzie musiała stoczyć walkę z rządową organizacją CP9. Po Incydencie na Enies Lobby wraz z uratowaną archeolog, wracają do Water 7. Dołącza także nowy członek załogi - cieśla imieniem Franky. Podczas odpływania nowym statkiem - Thousand Sunny. Usopp przeprasza załogę i powraca na pokład. Podczas sagi, nagroda za głowę Luffy'ego rośnie do Bsymbol.gif300.000.000, również Zoro zyskuje nową nagrodę Bsymbol.gif120.000.000. Reszta załogi także zostaje wyceniona - Robin Bsymbol.gif80.000.000, Sanji Bsymbol.gif77.000.000, Usopp (jako Sogeking) Bsymbol.gif30.000.000, Franky Bsymbol.gif44.000.000, Nami Bsymbol.gif16.000.000 i Chopper Bsymbol.gif50.

Akty

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki