Fandom

One Piece Wiki

Saga Alabasta

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Saga Alabasta (アラバスタ編 Arabasuta Hen?) jest drugą sagą anime i mangi One Piece. Zwana jest również Sagą Baroque Works od głównego antagonisty tej sagi.

Opis

Saga opowiada o Piratach Słomianego Kapelusza, którzy pomagają księżniczce Nefertari Vivi uchronić jej królestwo, Alabaste, przed wybuchem wojny. Jednak podziemna organizacja Baroque Works pod wodzą Shichibukai Crocodile'a robi wszystko, aby im w tym przeszkodzić. Ta saga składa się z 5 aktów.

Słomiani Kapelusze po wejściu na Grand Line spotykają Nefertari Vivi i postanawiają pomóc jej uratować kraj, którego jest księżniczką - Alabastę. Podczas podróży do kraju spotykają olbrzymów Dorry i Brogy oraz starszego brata Luffy'ego Ace'a. Zdobywają również nowego członka załogi, lekarza imieniem Tony Tony Chopper, który jest reniferem. Po dotarciu do Alabasty załoga walczy z podziemną organizacją Baroque Works, a Luffy zmuszony jest do walki z ich przywódcą, jednym z Shichibukai - Sir Crocodile'm. Po pokonaniu Crocodile'a nagroda za głowę Słomianego rośnie do Bsymbol.gif100.000.000, a Zoro po pokonaniu Mr. 1 Daz Bones zyskuje nagrodę za swoją głowę równą Bsymbol.gif60.000.000. Dołącza również nowy członek załogi - Nico Robin.

Akty

nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki