FANDOM

175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Saga na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Saga - jest domniemanym głównym antagonistą piątego filmu One Piece. Jest również przyjacielem z dzieciństwa Zoro (uczęszczali do tego samego Dojo), oraz narzeczonym Mayi. Prawdziwy Saga to przyjazny, honorowy i ambitny młody człowiek. Jest również szermierzem Marynarki oraz mistrzem ich Dojo.[1]

Wygląd

Saga jest wysokim mężczyzną o opalonej skórze i długich luźnych białych włosach. Nosi na sobie czerwony płaszcz z białą przepaską na ramieniu, oraz czerwone buty.

Galeria

Saga Full.png
Pełen wygląd Sagi..
Saga by Oda.png
Saga przedstawiony przez Odę.

Osobowość

Uwolniony spod wpływu Shichiseiken, Saga okazał się przyjaznym, honorowym i ambitnym młodym człowiekiem.[1]

Historia

Saga i Zoro byli uczniami tego samego Dojo i razem dorastając zostali przyjaciółmi. Razem napadali nieznane pirackie statki i podczas jednej z akcji Saga został uwięziony przez żelazny łańcuch na płonącym okręcie, zmuszając przyjaciela by go zostawił, gdy ten nie mógł przeciąć owego łańcucha. Zoro sądził, że Saga zginął tamtego dnia, jednakże udało mu się przetrwać, kosztem prawej ręki, która została sparaliżowana.[1]

Saga popadł w głęboką depresję, po stracie władzy nad swoją prawą ręką. Został z niej wyciągnięty przez Maye, którą poznał, gdy dryfował na jej wyspę. Został zaakceptowany przez mieszkańców wioski i walczył z nimi, gdy zostali zaatakowani przez piratów.[1]

Podczas walk, on i Maya zbiegli do świątyni, w której przechowywany był Miecz Siedmiu Gwiazd. W przypływie desperacji, chcąc obronić kobietę przed piratami, miecz swoim wpływem przejmuje kontrole nad Sagą i chce obudzić swoją dawną pełną moc by pogrążyć świat w ciemności. Saga przejął kontrolę nad Dojo Marynarki, aby pomóc w zadaniu miecza.[1]

Fabuła

Przęklęty Święty Miecz

Saga Interrupts.png

Saga przerywa pojedynek Zoro i Tomy.

Gdy Piraci Słomianego Kapelusza przybywają na wyspę, Saga przywołuje do siebie Zoro; najpierw powstrzymując Maye przed zapieczętowaniem mocy miecza przez święte klejnoty, chce uczynić z Zoro żywą ofiarę aby wzmocnić moc miecza. Luffy'emu udaje się zniszczyć miecz przy pomocy bariery Mayi, jednakże klątwa miecza połączyła się z ciałem Sagi, dając mu nadludzką siłę i możliwość cięcia rzeczy gołymi rękami. Dodatkowo pozwala mu ponownie używać obu ramion.[1]

Saga nieco później przerywa pojedynek pomiędzy Zoro i Tomą, przejmując w pełni kontrolę nad chłopakiem i wysyłając go do obrony jednej ze świątyń, które mogą odebrać mu moc.[1]

Zoro Destroys Shichiseiken.png

Zoro uwalnia Sagę spod klątwy miecza.

Pomimo bycia osłabionym przez poprzedni pojedynek, Zoro udaje się uwolnić przyjaciela spod wpływu złego miecza, atakiem pojedynczego miecza. Saga przeżywa i postanawia kontynuować poszukiwania "Miecza Sprawiedliwości" i spełnić swoje marzenie.[1]

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Szermierka

Główna strona: Shichiseiken

Saga jest utalentowanym szermierzem, jednak utrata władzy w prawym ramieniu odbiła się na jego umiejętnościach. Gdy użył mocy Shichiseiken ten uzdrowił jego niesprawność i dał spory wzrost siły, kosztem złego wpływu na samego użytkownika.

Ciekawostki

  • Zarówno Saga jak i Shanks stracili ramię, aby uratować przyjaciela na morzu, odpowiednio Zoro i Luffy'ego i obaj zostali biegłymi szermierzami pomimo swoich niesprawności. Jednakże Saga nie stracił ręki fizycznie, tylko stracił nad nią panowanie przez paraliż. Odzyskał władze w ręce po tym jak miecz przejął jego ciało, jednocześnie nie wiadomo czy dalej może go używać po zdjęciu klątwy.
  • On i kapitan Morgan byli jak dotąd jedynymi antagonistami, którzy zostali pokonani przez Zoro a nie Luffy'ego.
  • Saga ma wiele wspólnego z postacią Shina Natsune z mangi Tenjou Tenge, obaj byli kontrolowani przez miecz i kochali dziewczynę imieniem Maya.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 1,4 1,5 1,6 1,7 One Piece Movie 5 - Saga zostaje wprowadzony.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki