FANDOM

175px-Luffychibi.png

175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Michal1969.

Sadi-chan - jest szefową straży w Impel Down.

Wygląd

Sadi ma długie rozczochrane włosy i pomarańczową grzywkę, która obejmuje jej oczy. Ubiera się w bardzo skąpy czerwonym strój o tematyce diabła. Jej strój obejmuje tylko górną połowę. Ma długie rękawy, nachylenie do stylizowanego rozdarcia. Ma żółty pierścień na środku brzucha łączącej jeden pasek od góry i dwa z dołu.

Sadi jako dziecko.png

Sadi jako Dziecko

Na szyi, nosi biały szalik który przypomina pelerynę. Nosi kolczyki w kształcie świec i buty na wysokim obcasie z zakrzywioną końcówką ozdobione kolcami. Nosi hełm przypominający rogi.

Jako dziecko, miała na sobie czarną sukienkę. Również miała czarne buty. I włosy, które zakryły jej oczy.

Osobowość

Sadi jest sadystyczna, kto cieszy przynosząc ból i tortury na innych. Jej sadystyczny charakter czyni ją bardziej komicznym charakterem i oczywiście seksowniejszym. Wydaje się być dumną kobietą.

Historia

W dzieciństwie Sadi posiadała zwierzaka. Pewnego dnia jednak zmarł, co dziewczynka bardzo przeżyła. Po jego śmierci pochowała go.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Po przeskoku

Moce i Umiejętności

Bronie

Ataki

Walki

  • Sadi kontra Więźniowie
  • Sadi kontra Emporio Ivankov

Wczesne One Piece

Tłumaczenie

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki