FANDOM

175px-Luffychibi.png

SMILEs (SMILE(スマイル) Sumairu) to odmiana sztucznego diabelskiego owocu typu Zoan wynaleziona przez Caesara Clown.

Mocne i Słabe strony

SMILE jest możliwy do wyprodukowania tylko w odmianie Zoan. Oznacza to, że użytkownik który zje jeden z tych sztucznych diabelskich owoców może być pewien, że otrzyma zdolność przemiany w zwierzę. Podobnie jak klasyczny Zoan użytkownik otrzymuje zwiększone możliwości siły fizycznej. Prawdziwy Zoan umożliwia tylko trzy formy (wyjątkiem jest Chopper): forma orginalna, zamianę w pełną formę zwierzęcą lub hybrydę. SMILE znacznie poszerza możliwości przemiany: poza trzema klasycznymi formami użytkownik może zmienić określoną ludzką część ciał w wybraną część zwierzęcą. Przykładem jest "SMILE Owcy" gdzie użytkownik może zmieniać dłonie w baranie rogi i "SMILE Wilka" gdzie użytkownik zmienił swoją rękę w wilczą głowę. Sprawia to, że sztuczne diabelskie owoce wydają się bardziej zbliżone do typu Paramecia niż do odmiany Zoan. Podczas transformacji rąk w zwierzęce części ciała widać na nich podobne do tatuażu kręte wzory. Według Lawa, ze względu na sztuczność owocu, spożycie SMILE wiąże się jednak z pewnym ryzykiem dla ciała. Władający SMILE prawdopodobnie posiadają standardowe słabości zwykłych władających diabelskich owoców, ale nie zostało to na razie potwierdzone.

Wytwarzanie

Sztuczne diabelskie owoce SMILE są wytwarzane za pomocą skomplikowanego technologicznie, wymyślonego przez Caesara, procesu chemicznego który wymaga sporego nakładu chemikaliów. Donquixote Doflamingo próbował natomiast, za pomocą zniewolonych gnomów, wyhodować drzewa na których SMILE rósłby niczym naturalne owoce.

Miejsca Produkcji

Znane są dwie lokalizacje w Nowym Świecie w których produkowano SMILE: fabryka na Punk Hazard oraz fabryka i "sad drzew wytwarzających SMILE" na wyspie Dressrosa. Obie fabryki zostały zniszczone przez sojusz Sojusz Słomianych i Sercowych, którzy uprowadzili również Caesara Clown - twórcę i jedynego naukowca który wie jak produkować SMILE - co oznacza, że obecnie dalsza produkcja sztucznych diabelskich owoców jest na razie niemożliwa.

Dostępna ilość

Nie wiadomo obecnie ile konkretnie owoców SMILE wyprodukowano przed zniszczeniem obu fabryk. Wiadomo natomiast, że, według Lawa, Kaido kupił ich około 500 by stworzyć armię którą podzielił na oddziały które nazwał Gifters (ギフター Gifutāzu) - Darczyńcami. Okazało się, że marzeniem Yonko było stworzenie pirackiej załogi w której wszyscy byliby użytkownikami (nawet jeżeli byłyby sztuczne) diabelskich owoców. Ponadto po upadku "Jokera" kilka osób opłakiwało stratę interesów związanych ze SMILE co oznacza, że poza Yonko byli jeszcze inni kupcy, co potwierdza, że wyprodukowano więcej niż 500 owoców.

Reinkarnacja

SMILE są sztucznymi diabelskimi owocami, przez co nie wiadomo, czy po śmierci władającego energie podlegają działaniu reinkarnacji, tak jak w prawdziwych diabelskich owocach.

Cena na rynku

Obecnie nie jest znana cena SMILE na czarnym rynku. Można jednak założyć, że skoro nieznane diabelskie owoce kosztują 100 milionów Beli, to cena za sztuczny diabelski owoc, będący gwarantowanym Zoan, powinna być wyższa. Fakt, że Donquixote Doflamingo lekką ręką porzucił handel niewolnikami twierdząc, że nadeszła "Era SMILE" świadczy o tym, że handel sztucznymi diabelskimi owocami SMILE musiał być dużo bardziej dochodowy.

Rodzaje

OPwilk.jpg
SMILE Wilka.
Opowca.jpg
SMILE Owcy.

Galeria SMILE w Anime

One Piece Gifters.jpg
Dwaj użytkownicy SMILE należący do grupy Gifters.
One Piece Gifters 2.jpg
Dwaj inni użytkownicy SMILE należący do grupy Gifters.
One Piece Gifters 3.jpg
Przykład dwóch kolejnych użytkowników SMILE należący do Gifters.
One Piece Gifters 4.jpg
Użytkownik "SMILE Węża" należący do Gifters.
One Piece Gifters 5.jpg
"SMILE Owcy" w Anime.
One Piece Gifters 6.jpg
"SMILE Wilka" w Anime.
SMILE2.1.jpg
"SMILE Hieny"
SMILE2.2.jpg
"SMILE Nietoperza"
SMILE2.3.jpg
"SMILE Węża (prawdopodobnie Boa)"
SMILE2.4.jpg
"SMILE Kraba"
SMILE2.5.jpg
"SMILE Kobry"
One Piece ARTZoan.jpg
Użytkownicy SMILE w wyobrażeniach Kaido.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki