Fandom

One Piece Wiki

SBS Tom 6

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
SBS Tomy
01  •  02  •  03  •  04  •  05  •  06  •  07  •  08  •  09  •  10
81  •  82
  • D (Dokusha znaczy Czytelnik)
  • O (Oda)

Rozdział 45, Strona 26

D: Oda-sensei! One... Two... JANGO!!!

O: Chrrrrrrrrrrrrrrr... Ah! Dzień dobry!!

D: Jakiś czas temu pewien dzieciak z sąsiedztwa zapytał mnie: "Gdzie mogę spotkać Luffy'ego?" Gdzie mogę spotkać Luffy'ego? Na Morzu Północnym? Oceanie po środku świata? Rzece Tone? Jeziorze Biwa?

O: Hmmm... Ciężko powiedzieć, gdzie go mógłbyś spotkać. Proponuję udać się w rekreacyjną podróż. Możesz mieć szansę. Ale Buggy i reszta też tam są, więc bądź ostrożny. Proszę.

D: Umm, ja w sprawie "1, 2, Jango": czym jest ta pasiasta rzecz na jego podbródku?

O: Grzybem. Był wędrującym tancerzem, zanim stał się piratem. Ale interes mu nie szedł, więc głównie spał. Bez uprzedniej kąpieli. No i pewnego dnia pasiasty grzyb mu wyrósł na podbródku. Był głodny więc spróbował kapelusza, który okazał się po prostu obrzydliwy! Połknął go mimo wszystko i od tego czasu dziwnym zbiegiem okoliczności jest w stanie hipnotyzować ludzi. A na jego brodzie została nóżka grzyba.

Rozdział 46, Strona 46

D: Moment, moment, czy Gaimon-san jest moim ojcem? (Sprawdziłem w Ministerstwie Edukacji)

O: AAH! Cholera, wydało się... Sprawdziłeś w Ministerstwie Edukacji... Więc tak to odkryłeś... Mówiłem Gaimonowi-san, żeby uważał i się gdzieś z tym nie wygadał, ale... Wygląda na to, że nie mogę tego już dłużej ukrywać. No i świetnie! Idź się z nim zobaczyć! Tak jest, jesteś synem Gaimona-san! Idź i wskocz w jego serce! Zrób to z całej siły! A skoro już przy tym jesteśmy, to wskocz również do morza i ostudź sobie głowę! Dureń!

D: Kiedy powiedziałam przyjaciółce: "Buggy jest taaaki uroczy", to odsunęła się ode mnie na krok i nazwała dziwadłem. Jestem dziwna?

O: Jesteś!! ...Ale ja też lubię Buggy'ego. A ja nie jestem dziwny, nie? ...Jestem wyjątkowy. Jestem specyficznym wyjątkiem.

D: Proszę, daj mi Gaimona-san.

O: Proszę bardzo. Och... Ale najpierw zapytaj jego syna o zgodę.

D: Kiedy mangaka rysuje chapter, na przykład, 10ty, to który chapter jest akurat drukowany w Jumpie?

O: Rozumiem. Też mnie kiedyś to zastanawiało. Tak więc rozumiem twoją ciekawość. W TYM KONKRETNYM MOMENCIE drukowany jest 46ty numer Jumpa. Zawiera 60ty chapter One Piece, "Rozwiązanie". Ale szkice mam rozrysowane do 63ego chaptera, "Nie zginę". Więc chapter wychodzi mniej więcej w trzy tygodnie po narysowaniu. Jednakże jest to moje OBECNE tempo. Ludzie pracujący nad wychodzącymi co tydzień chapterami nie zawsze robią tak samo. Zmienię swój schemat pracy, jeśli zajdzie potrzeba. Różnie się w życiu układa.

Rozdział 47, Strona 66

D: Co się stało z kluczem, który Shushu połknął w tomie drugim?

O: WYSZEDŁ. Błyszczący i brązowy.

D: Kiedy czytałem kącik SBS w tomie czwartym, powiedział pan, że Luffy może rozciągnąć rękę na jakieś 72 Gomu Gomu. Zastanawiam się ile wynosi jednostka Gomu Gomu. (W Ministerstwie Edukacji nie wiedzieli)

O: Ach, to znowu ty! Syn Gaimona-san. Znów zaglądałeś do Ministerstwa Edukacji... Jednostka, cóż... Widzisz, tego nie można tak po prostu pod naszą terminologię. Dobra? 1 Gomu Gomu to jakieś 10 Merchen Gomu Gomu. ("Merchen" to niemieckie słowo oznaczające "bajkę".) 1 Merchen Gomu Gomu to mniej więcej 10 Funky Gomu Gomu ("Funky" - z angielskiego: "Stylowy"), więc Luffy może rozciągnąć rękę na jakieś 7200 Funky Gomu Gomu. Jasne?

D: Skąd pochodzisz, sensei? Nie było to napisane w twoim profilu, w tomie czwartym.

O: Z Kumamoto. Z Kyushu. Ze wspaniałego miejsca.

D: Dlaczego Luffy i Zoro nie mówią na siebie "Monkey", czy "Roronoa"? Czy to są może ich nazwiska, napisane w japońskiej kolejności?

O: Tak. Dokładnie. Najpierw nazwisko. Potem imię.

D: Czy na statku Alvidy jest lustro?

O: Łooł. Hej, hej... Ona zaraz rzuci we mnie tą maczugą! Nie pytaj mnie! Rany, to dopiero niebezpieczne zagadnienie. Coś mi mówi, że chyba jednak nie ma tam lustra. *BUCH!* Szlag, rzuca czymś we mnie!

D: Jak tak czytam One Piece, to co jakiś czas zauważam pewną tajemniczą postać. Jak na przykład w tomie piątym, trzeci panel sto dwudziestej ósmej strony, gdzie z tyłu jest jakiś dziwny koleś. Kim on jest? Tak mnie zainteresował, że zapominam o myciu zębów.

O: Nie. Idź umyć zęby. Dentyści są STRASZNI. Ach... Znalałeś go. To zapaśnik imieniem "Pandaman". Przedstawię go wam nieco później.

Rozdział 49, Strona 104

D: Wiem, że istnieje owoc Gomu Gomu i Bara Bara, i wszystkie inne Diabelskie Owoce, ale pozwól, że powiem Ci jaki sam wymyśliłem. Nazywa się Owocem Gero Gero (Odrażający Owoc). Jego moc sprawia, że stajesz się tak odrażający, że wszyscy trzymają się od ciebie z daleka. Barrrrrrrdzo przydatne.

O: Ty go zjesz.

D: Zauważyłem, że (chyba) nigdy nie rysujesz Buggy'ego z zamkniętymi ustami. Chciałbym zobaczyć, jak wyglądają jego usta, kiedy są zamknięte. Buggy: Gahahahahaha -> *ćśśśśśśśś* -> HAHAHAPWAAAAAAHAHAGIAHAHAHAHAHA!! D: Kiedy odpowiesz na pytanie dotyczące wymiarów Nami (piersi-talia-biorda)? Obiecałeś! Kiedy masz zamiar dotrzymać obietnicy?!!

O: Hehe... Mam przyjaciela, który jest w tym całkiem zręczny. Ma wyjątkowo trafne oko. Oto "dziwny kuk", który potrafi zmierzyć dziewczynę samym spojrzeniem, Sanji-san!!

D: Ty draniu! Nie jestem "dziwny"!! Tylko "zakochany"!! "Zakochany kuk"!! Ach, co tam, dzięki za wezwanie mnie. Resztę zostaw mnie. Nami-chan jest urocza. I ma świetny styl A teraz zerknijmy... 86-57-86! Nie mam wątpliwości! Cholera, jest taka słodka. Cholera, jest też złodziejką. Ale i tak ją kocham.

O: Dotrzymałem słowa. Dziękuję, Sanji! *trach!* Auauaua!!!

D: A ty co sobie wyobrażasz?

O: AACH! Nami! Kurde. Pomyliłem się?

D: No nie, akurat trafiłeś. Cóż, co się stało już się nie odstanie. Pa. *szybko odchodzi*

O: ...O... SZLAG!! Zniknął mi portfel! Ajjjj.... 

Rozdział 50, Strona 124

D: Czy piratki naprawdę istniały?

O: Tak, oczywiście. Ale kiedyś wierzono, że kobieta na pokładzie przynosi pecha, więc wiele z nich przebierało się za mężczyzn. Żyły kiedyś dwie piratki, Mary Reed i Anne Bonny, o których mówi się, że walczyły lepiej niż niejeden facet. Przy okazji, piratka Arvida, którą użyłem jako modelu Alvidy, stworzyła załogę piracką złożoną z kobiet.

D: W wydanej niedawno mandze, "Oni ga Kitarite" (autorstwa Shingagina-sensei), drugi panel na stronie szesnastej pierwszej książki, mam wrażenie, że mógł być narysowany przez ciebie, Oda-sensei. Byłeś asystentem?

O: Nie zniosę więcej takich listów, więc postawię sprawę jasno. Razem z Takei'em Hiroyuki, Shingan'em i Ikio Mito byliśmy asystentami przy "Ruroni Kenshin". Pomagałem też mojemu przyjacielowi, Gaginowi, kiedy zaczynał ze swoją serią. Warto też wspomnieć o Suzuki Shinya, który miał swój debiut właśnie jako asystent przy "Ruroni Kenshin" i który pomógł mi wielokrotnie przy "One Piece". I to wszystko, co nas łączy. Dobra?

D: Kiedy poszedłem do fryzjera i poprosiłem o obcięcie mnie na Zoro, zostałem ogolony na łyso. Co powinienem powiedzieć, by dostać fryzurę taką, jaką ma Zoro?

O: POPROŚ O FRYZURĘ "MĘSKIEGO SERCA I DUCHA".

D: Czy człowiekiem, który w chapterze trzydziestym siódmym pojmał kapitana Kuro, był kapitan marynarki Morgan? Zapytałem przyjaciela i powiedział, że wyglądają tak samo.

O: To Morgan. Był wtedy sierżantem [gunsou], po akcji został promowany na majora [shousa]. Stamtąd już sobie wywalczył drogę do kapitana [taisa] i dostał władzę nad bazą marynarki. Kiedy Kuro spojrzał mu w oczy, musiał zobaczyć pewne podobieństwo między nimi.w.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki