Fandom

One Piece Wiki

SBS Tom 4

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Zyriusz.

SBS Vol 4 header.png
SBS Tomy
01  •  02  •  03  •  04  •  05  •  06  •  07  •  08  •  09  •  10
81  •  82
  • D (Dokusha znaczy Czytelnik)
  • O (Oda)

Rozdział 27, Strona 28

D: Ile mają lat Luffy, Zoro, Nami, i Shanks?

O: obecnie mają

  • Luffy ma 17
  • Zoro ma 19
  • Nami ma 18
  • Usopp ma 17
  • Shanks Napiszę więc, ile miał lat 10 lat temu. Otoś gdy Shanks i jego załoga przebywali w Wiosce Luffy'ego był wieku 27 lat.

D: Dlaczego wszystkie czarne charaktery wyglądają tak strasznie podejrzanie?

O: YY... Serio? Hm, no może i faktycznie wyglądają. Ale nie uważacie, że cały ten podejrzany wygląd jest w pewien sposób "kanonem" w przypadku takich postaci? Cały ich urok w tym, że są podejrzane!

D: Panie Oda, czy to prawda że potrafi pan rozciągać swoje ręce i nogi jak gumę? Czytałem o tym w Shonen Jumpie.

O: AA! Jeśli dobrze kojarzę, w Jumpie było też napisane, że to moja największa tajemnica!

Rozdział 28, Strona 48

D: Pytanie do pana Ody. Co pan robi z rzeczami, jakie dostaje pan od czytelników?

O: Trzymam je w osobnym pokoju. Wszystkie. Tak przy okazji, czytam też wszystkie listy i pocztówki, jakie od was otrzymuje. Strasznie mnie motywują do pracy! Bez większej przesady mogę powiedzieć, że to dzięki nim nadal jestem mangaką.

D: Czy Nazwisko Zoro pochodzi od tego słynnego Pirata, "François l'Olonnais"?

Oczywiście. Został tak nazwany po kapitanie uważanym za najokrutniejszego wśród tak zwanych "Piratów z Karaibów". Swoją drogą Alvida i Morgan również noszą imiona po istniejących piratach.

D: Pytanie odnośnie Kapitana Buggy'ego czy to, co zwisa po obu stronach jego czapy to własne włosy, czy może jakaś ozdoba (peruka)? Strasznie mnie to ciekawi! Bo jeśli prawdziwa jest ta pierwsza opcja, to Buggy musi mieć naprawdę długie włosy...

O:Tak. Takich pytań też było sporo. Przyjrzyjmy się zatem poniższym obrazkom.

SBS Volume 4, Buggy's Hair.png

Tłumaczenie z Kanji: Zdychaj efektownie → Hej! Oddawaj mi czapę! Też efektownie! → Odpowiedź: Tak, to jego własne włosy.

Rozdział 29, Strona 70

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki