Fandom

One Piece Wiki

SBS Tom 14

2289stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-TS_construct.png

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku Kuba33596.

400px-SBS Vol 14 header.png
SBS Tomy
01  •  02  •  03  •  04  •  05  •  06  •  07  •  08  •  09  •  10
81  •  82
  • D (Dokusha znaczy Czytelnik)
  • O (Oda)

Rozdział 118, Strona 26

D: Hm. Chciałbym zacząć SBS, ale trochę tak głupio bez pana Ody... Chyba lepiej go zawołam. Panie Odaa! Trzeba zacząć SBS! Panie Ooodaaa! Śpi pan czy co!? No nic... W takim razie nie mam wyboru... Uwaga... Zaczynamy SBS!!!!

O: Chrrrr... Aaa! O rany, zaspałem! A to już przecież czas zaczynać SBS! Co...!? Aaaaa! Jak to już się zaczął!?

D: Yo, miszczu Oda! Pytanko takie, co nie. Tylko weź odpowiedz , bo spać nie mogę po nocach. A czemu nie mogę? Bo ciągle się zastanawiam, co oznacza "Pura" w słowie "Tempura"

O: Kurde no, co to za pytanie! Co to kogo obchodzi, gościu! (Wkurzony, bo dopiero, co wstał)

90px-DoskoiPanda.png

D: Obry, panie Oda. To ja, Kazuya, Lokaj Pana Yano. Ostatnio mój ziom, niejaki S-Hei K-Bayashi, oświecił mnie, że na ubraniu Nami na str. 87 w tomie 10 oraz na czapce Helmeppo w tym samym tomie na str. 109 znajduje się jakieś dziwne logo z napisem "Doskoi Panda" Co to właściwie jest? Jakieś dziwne zwierzę?

O: Doskoi Panda jest to nazwa niezwykle popularnej ostatnio na East Blue marki ubrań. Jest dość droga- za jednego T-Shirta trzeba wybulić dobrze ponad dziesięć tysięcy Berry. Uwaga na podróbki z napisem "Dosko1 Panda"!  

Rozdział 119, Strona 46

D: Uwaga, uwaga! Oda, pytanie mam! Na wewnętrznej stronie obwoluty 13. tomu OP znajduje się takie samo zdjęcie, jak w 8 tomie Shaman Kinga. Tak sobie na nie ostatnio patrzę i... zaraz... zaraz...! Zaraz! by: mężczyzna, który chciałbym być nazwanym Mocchi

O: Zgadza się. Z zasady nie zamieszczam w mangach moich zdjęć, bo wiem, z jakimi problemami w życiu codziennym wiąże się powszechna rozpoznawalność, jednak tym razem zrobiłem wyjątek. Wraz z Takeim, autorem Shaman Kinga, zrobiliśmy sobie zdjęcie pod tytułem "Dwaj mangacy rysujący dla Shonen Jumpa" i postanowiliśmy je zamieścić w wychodzących w tym samym czasie kolejnych tomach naszych serii. Ten siedzący po turecku to ja, a ten z papierosem to Takkei.

D: Miss Valentine ma prześliczny strój! Mam takie pytanie - Czy te wzorki na jej sukience to pomarańcze? Bardzo chciałbym to wiedzieć.

O: Nie, cytryny. Kiahahahahaha! Plasterki cytryn. Kiahahahahahaha!

D: W tomie 13 Mr. 5 używa ataku "Nose fance canon". Czy mi się zdaje, czy on (Uwaga, robi się obleśnie) strzela przy tym glutami z nosa!?

O: Owszem. Kiahahahahaha! Kiedy na to wpadłem, sam wybuchłem głośnym śmiechem!  

Rozdział 121, Strona 86

D: Witam, Panie Odek! Jestem Sayaka! Błagam! Powiedz mi, co to za gościu, ten taki pijaczek w czwartym kadrze na str. 79 tomu 11!

O: Brawo! Bardzo się cieszę, że go zauważyłeś. Otóż jest to niejaki Sam. I owszem jest pijany, gdyż wracał akurat z wesela najstarszej córki. Wracał sobie, wracał i tak jakoś zabłądził do Arlong Park. Nagle zobaczył walący wprost na niego wielce rozradowany tłum, więc sam też w przypływie radości postanowił do nich dołaczyć. Co poradzić. Taki już jest ten nasz Sam.

D: W tomie jedenastym wspomniał pan o melonie z szynką, co to właściwie za potrawa?

O: Cienko krojoną słoną szynkę kładziemy na plastrach słodkiego melona. Te dwa smaki idealnie ze sobą współgają, tworząc wspaniałą smakową harmonię. Melon z szynką to znana przystawka w kuchni włoskiej. Znane są różne wariacje tej potrawy, ale jeśli zobaczycie kawałek szynki położony na melonie, możecie być pewni, że to to.

D: Gdzie można nauczyć się Ryboludzkiego karate? Proszę o odpowiedź!

O: Na wyspie Ryboludzi, oczywiście. Znajduje się ona jakoś tak w połowie Grand Line. Za jakiś czas pewnie tam dotrzemy, więc proponuje uzbroić się w cierpliwość.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki