FANDOM

175px-Luffychibi.png

Słoń-SłoniowocDiabelski Owoc typu Zoan pozwalający władającemu na przemianę w hybrydę słonia i pełnego słonia zgodnie z własną wolą. Został "zjedzony" przez miecz Spandama, Funkfreeda, w procesie stworzonym przez Vegapunka.

Etymologia

  • (象) oznacza po japońsku "słonia".
  • W tłumaczeniu Viz Manga i dubbingu FUNimation, owoc nazwany jest Elephant-Elephant Fruit, choć w 81. tomie jego nazwa napisana jest jako Eleph-Eleph Fruit.

Mocne i słabe strony

Główną mocą tego Diabelskiego Owocu jest to, że pozwala na przeksztcenie w hybrydę Słonia albo pełną formę Słonia. W przypadku miecza Spandama owoc jest jego największym atutem, powołał do życia obiekt nieożywionny. Z tym, Spandam posiada nietypową broń do walki.

Ten Diabelski Owoc nie ma widocznych słabości, oprócz standardowych słabości Diabelskiego Owocu.

Zwierzę utworzone z tego owocu niemniej jednak ma nieco niewielki słabość z tym jednak, biorąc pod uwagę na okoliczności wokół niego. Chociaż miecz Spandama dzięki mocy diabelskiego owocu posiada siłę i inteligencję słonia też przypadkowo w pewnym sensie dał rozsądek w sprawach bólu i śmierci. To zostało pokazane kiedy Franky groził Funkfreed że strzeli mu w twarz. Chociaż miecz nie mógł być żywy, ale zaczynał się bać zabiciem przez Franky'ego jak prawdziwy słoń byłby w takiej sytuacji. Innymi słowami strach przed zabiciem wkraplano w miecz dzięki mocy owocu.

Techniki

Różnica między mangą a anime

Volume 42

W mandze Funkfreed jest przedstawiony jako ciemnoszary.

W anime Funkfreed w postaci słonia przy pomocy mocy diabelskiego owocu jest w kolorze białym. Jednakże na okładce tomu 42 okaże się że że formą jest naturalny szary. Ta różnica w kolorach między mangą i anime jest po części ze względu na fakt że wspólnym przeznaczone kolory wyszedł znacznie później po anime. Jest to również ze względu na fakt że w czarno białych stron mangi forma słonia Funkfreeda przypomina bardzo stereotypowego białego słonia, powszechnie szanowanego w Indiach.

Ciekawostki

  • Romanizacja nazwy tego owocu jest najkrótsza ze wszystkich, a przetłumaczona nazwa najdłuższa wśród angielskich tłumaczeń.

Nawigacja

Szablon:Zo Zo no Mi