Fandom

One Piece Wiki

Ryu

2300stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Ryu na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

"Dziadek" Ryu - Imię Sennenryu który podróżował z załogą Piratów Słomianego Kapelusza (razem z Apis). Podczas Aktu Wyspy Statków Wojennych.

Ryu był bardzo starym smokiem, osłabionym tak bardzo, że nie mógł już latać. Z racji swojego wieku, czasami próbował zjeść Luffiego i Usoppa myśląc, że są jedzeniem.

Z jakiegoś dziwnego powodu Luffy był w stanie zrozumieć co mówi Ryu i przekazać jego ostatnie słowa do Apis .

Wygląd

Ryu był starym szarym smokiem z zielonymi piórami na plecach i skrzydłach.

Osobowość

Ryu był przyjazny dla innych. Widzimy to gdy Apis próbowała go szukać. Wyraził niepokój gdy Eric oddzielił od niego Apis i zranił ją.

Fabuła

Saga East Blue

Akt Wyspa Statków Wojennych

Apis i Luffiemu udaje się ochronić Ryu przez Nelson Royale i Ericiem na tyle długo, by powrócić do jego ojczyzny "Lost Island" w której mógłby się odrodzić.

Baby ryu.png

Ryu zaraz po odrodzeniu.

W pewnym momencie Eric wziął Apis jako zakładniczkę, ale po tym jak próbowała uciec, Eric zranił ją. To sprawiło, że Ryu ryknął w niebo i poleciał w stronę Nelsona. Został ciężko ostrzelany i runął na powierzchnię oceanu.

Zmarł niedługo potem, ale przed tym przekazał Luffiemu swoje ostatnie słowa do Apis by spełniła jego pragnienie.

Kiedy ciało smoka pochłonął ocean, Apis ze łzami w oczach opłakiwała stratę przyjaciela. Luffy przekazał wiadomość, że Ryu czuł się zagubiony i samotny, dopóki nie poznał Apis, a jego ostatni rok życia był najszczęśliwszym od czasu ich spotkania.

Choć Ryu odszedł, Apis znalazła jajo smoka, z którego wykluł się smok bardzo do niego podobny tak jakby się odrodził.

Moce i umiejętności

Ryu był zdolny do latania w każde możliwe dostępne miejsce. Z racji swojego wieku stracił tą zdolność.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki