Fandom

One Piece Wiki

Rush

2290stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
175px-Ohara_Poneglyph.png

Została zbudowana przez użytkowników tej Wiki. Zobacz Rush na tej Wiki i jej historię edycji użytkowników.

Rush[1] - jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Piratów Białobrodego.

Wygląd

Plik:Rush full.png

Rush jest długowłosym mężczyzną. Nosi czapkę z rogami i widzimy go palącego papierosa.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Rusha poza tym, że jest lojalny wobec Białobrodego, ryzykując własne życie w misji ratowania Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Rush staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Whitebeard Allies vs. Pacifistas.png

Rush razem z Elmy, Choi i Pavlikiem walczą z Pacifistami.

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Rush wraz ze swoją załogą dołączają do sił Piratów Białobrodego by go uratować.

Swoje pierwsze wystąpienie zalicza, atakując zatokę obok Andre i Nintha. Nieco później komentuje atak Squarda na Białobrodego twierdząc, że Newgate sprzedał swoich sojuszników dla Marynarki.

Kiedy Monkey D. Garp dołącza do walki, Rush był widziany obok Elmy, Pavlika, Choi'ego i nieznanego pirata niszczących Pacifistów. Widzimy go po raz ostatni po śmierci Ace'a, gdy z wieloma innymi piratami tworzy krąg ochronny by chronić Monkey D. Luffy'ego.

Akt po Wojnie

Rush razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Główne Walki

Moce i Umiejętności

Rush staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Piratów Białobrodego. Dodatkowo pokazał, że jest w stanie zniszczyć jednostki Pacifista z pomocą pozostałych piratów.

Przypisy

  1. One Piece Green: Secret Pieces strona 361, Imię Rusha.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki