Fandom

One Piece Wiki

Rumble Ball

2285stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rumble Ball (ランブル Ranburu Boru ) - jest to żółty, kulkowaty narkotyk wynaleziony przez Chopper'a.

Użycie

Główna strona: Hito Hito no Mi

"Rumble Ball" daje użytkownikowi Diabelskiego owocu typu Zoan dodatkowe transformacje na okres trzech minut. Przed przeskokiem Chopper używał go, aby uzyskać cztery transformacje.

Po przeskoku Chopper opanował inne formy przemiany i teraz używa Rumble Ball tylko do przemiany w formę Monster Point, nad którym również uzyskał pełną kontrolę.

Skutki uboczne

Monster Chopper.jpg

Skutki uboczne Rumble Ball

Jak Chopper powiedział, Rumble Ball nie może być używane więcej niż jeden raz, ponieważ zakłóca on naturę Diabelskiego Owocu, co może być niebezpieczne.

Użytkownik Owocu nie może zażyć więcej niż jeden narkotyk na sześć godzin jeżeli chce mieć nad nim kontrolę. Po zjedzeniu drugiego, użytkownik traci kontrolę nad formami przemiany, a po zażyciu trzeciej dawki zmienia się w potwora, który łączy w sobie cechy wszystkich transformacji jakie daje mu Rumble Ball. Forma ta jest niebezpieczna dla wszystkiego w około, ponieważ użytkownik traci kontrolę nad tym co robi. Jest to również niebezpieczne dla samego użytkownika, ponieważ aby utrzymać tę formę potrzeba ogromnej ilości energii, po wykorzystaniu której można nawet umrzeć z przemęczenia. Czas znajdowania się w Monster Point nie jest określony, jednak można to zatrzymać używając naturalnych metod walki z Diabelskimi Owocami, tj. woda czy Kairoseki.

Po dwóch latach szkolenia Chopper jest w stanie kontrolować transformacje Rumble Ball. Używa go tylko do transformacji w Monster Point, nad którym również uzyskał kontrolę. Jednak kiedy Franky w ciele Choppera próbował użyć Rumble Ball nie potrafił kontrolować Monster Point i atakował wszystko naokoło.

Ciekawostki

Sbs ch462 1.png

Chopper po zjedzeniu czterech Rumble Ball

  • W 215 odcinku chopper zjadł 2 rumble ball i został w normalnej formie.
  • Według SBS, jeżeli Chopper zje cztery Rumble Ball autor szaleje. Powróci on do swojego normalnego Brain Point, ale na twarzy będzie widać ekstremalne zmiany.
  • Według innego SBS, jeżeli Oda zje trzy Rumble Ball wyrasta na wielkiego olbrzyma.
  • Nazwa Rumble Ball jest ponieważ przypomina on Rum Balle, trufle-słodycze.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki